SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

289 tys. widzów „40 kontra 20” w TVN7, na premierę czeka drugi sezon

Emitowany w Siódemce nowy program „40 kontra 20” oglądało średnio 289 tys. widzów. Stacja w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Wpływy z reklam wyniosły 13,34 mln zł. Na chwilę obecną nie wiadomo kiedy stacja pokaże drugi sezon cyklu, który został już nagrany.

fot. TVNArticle

Średnia widownia premierowych odcinków nowego reality-show „40 kontra 20”, wyemitowanych w okresie od 28 czerwca do 23 sierpnia 2021 roku w dni powszednie o 20.00, wyniosła 289 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,63 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął finał. Śledziło go średnio 444 tys. osób.

- „40 kontra 20" to nowy format Siódemki, który zdecydowaliśmy się pokazać poza sezonem. Startując 28 czerwca, zaproponowaliśmy naszej widowni codzienny angażujący program, którego widownia rosła z tygodnia na tydzień i który z pewnością okazał się wielkim sukcesem na player.pl. Jest to najlepszy wynik programu, który wystartował na platformie w okresie wakacji - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki. - Spodziewaliśmy się, że na antenie może być trudniej, ponieważ zaczynaliśmy w trakcie Euro, Igrzysk i początku szkolnych wakacji, na które po ciężkim czasie pandemii wszyscy czekali, ale zgodnie z naszą strategią chcieliśmy spróbować wyjść z kolejną odważną propozycją programową, która zaangażuje naszych widzów - dodaje.

Podczas nadawania „40 kontra 20” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 5,91 proc., drugie miejsce należało do TV Puls (4,32 proc.), a czwarte - do TTV (1,28 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka też była trzecia.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 13,34 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„40 kontra 20” to polska wersja „M.O.M - Milf or Missy” - randkowego formatu z katalogu Constantin Entertainment, który powstał w 2020 roku dla niemieckiej platformy Joyn. Uczestnikami reality-show są odizolowani od świata zewnętrznego single i singielki, którzy umawiają się na randki. Cechą charakterystyczną programu jest fakt, że kawalerowie umawiają się na randki z kobietami w różnych grupach wiekowych.

Zdjęcia do programu zostały zrealizowane wiosną na greckiej Krecie. Polską wersję show produkuje Constantin Entertainment Polska.

Kiedy premiera drugiego sezonu?

Wczesnym latem odbywały się zdjęcia do drugiego sezonu „40 kontra 20”, które się rozpoczęły tuż po zakończeniu nagrań do pierwszej edycji. Drugi sezon również kręcony był na Krecie.

Na chwilę obecną nadawca nie informuje, kiedy program zostanie wyemitowany.

- „40 kontra 20" to program, który od początku budził emocje, ponieważ pokazuje relacje damsko-męskie z perspektywy wieku, doświadczenia czy zakorzenionych w podświadomości uprzedzeń i lęków. To próba konfrontacji z krążącymi w społeczeństwie stereotypami mówiącymi, że wiek w miłości ma znaczenie, albo w jakimś wieku czegoś nie wypada. Dziękujemy stacji TVN7 za zaufanie i odwagę, ponieważ wprowadziliśmy wspólnie nowatorski projekt, który otworzył dyskusję. A to dla nas najważniejsze - informuje Michał Brożonowicz, szef Constantin Entertainment Polska.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,45 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 289 tys. widzów „40 kontra 20” w TVN7, na premierę czeka drugi sezon

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marlena
Drugi sezon czeka... Ale cz y ktoś na niego czeka?
odpowiedź
User
Anna
Dla mnie to jest format który powinien mieć kolejne sezony. Wkręciłam się i bardzo mi się podobał dobór uczestników. Kobiety różnorodne, ciekawe.
odpowiedź
User
oper
amatorka
odpowiedź