OTCF rusza z kampanią olimpijską marki 4F (wideo)

Należąca do OTCF marka 4F, sponsor ośmiu kadr narodowych na Olimpiadzie w Tokio, wystartowała z kampanią wizerunkową w telewizji, digitalu i kinie. Jej realizacją zajęły się agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OTCF rusza z kampanią olimpijską marki 4F (wideo)

W związku z nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. 4F rozpoczęło kampanię promocyjną w telewizji i online.

Głównym celem działań komunikacyjnych jest budowa wizerunku marki jako partnera wspierającego sportowców w ich walce o medale, jak również w przezwyciężaniu codziennych słabości.

Spot opowiada historię o trudnej drodze do sukcesu, którą przechodzi każdy zawodnik. 4F hasłem “We make a team” kolejny raz podkreśla, że jest obecna w życiu atletów na dobre i na złe.

Video będzie emitowane w telewizji (TVN, Polsat i portale tematyczne należące do tych nadawców) kinie oraz w digitalu - na YouTube i w social mediach. 

Realizacją kampanii w modelu house of communication zajęły się spółki należące do Group One. Value Media, jako strategiczny partner OTCF w planowaniu mediów, zadbało o zakup powierzchni mediowej. Agencja SalesTube jest odpowiedzialna za wsparcie komunikacji w digitalu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek