4fun.tv negocjuje kupno sklepu Mustache.pl za maksymalnie 480 tys. zł

Należąca do grupy kapitałowej 4fun Media spółka 4fun.tv ustaliła wstępne warunki kupna aktywów firmy Mustache Warsaw, przede wszystkim sklepu internetowego Mustache.pl. Cena ma wynieść maksymalnie 480 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
4fun.tv negocjuje kupno sklepu Mustache.pl za maksymalnie 480 tys. zł

Umowa dotyczy serwisu internetowego Mustache.pl oraz aktywów wykorzystywanych do organizacji targów odzieżowych Mustache Yard Sale. Mustache.pl to sklep oferujący limitowane serie ubrań i produktów do domu od niezależnych projektantów mody i designu.

Większościowymi udziałowcami Mustache Warsaw są Patrick Deba oraz Konrad Ozdowy.

4fun.tv podpisała z nimi tzw. umowę term sheet określającą wstępne warunki transakcji i przedmiot dalszych negocjacji. Według zarządu 4fun Media, większościowego udziałowca 4fun.tv, kwota transakcji wyniesie maksymalnie 480 tys. zł. Nie podano, kiedy mogą zostać sfinalizowane negocjacje.

4fun Media kupuje też naEkranie.pl i CupSell.pl

Kupno Mustache.pl ma być kolejnym przejęciem zrealizowanym przez grupę 4fun Media w sektorze e-commerce. Dwa miesiące temu firma kupiła za 1,9 mln zł 69,81 proc. udziałów firmy CupSell prowadzącej serwis z ubraniami i gadżetami z nadrukami. Natomiast dwa tygodnie temu zaczęła negocjacje ze swoim większościowym akcjonariuszem dotyczące kupna 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl o tematyce popkultury (witrynę wyceniono na 5,4 mln zł).

Przyjęta w czerwcu strategia grupy 4fun Media na lata 2018-2019 zakłada inwestycje kapitałowe w sektorach w e-commerce i internetu.

W pierwszym kwartale br. grupa 4fun Media zanotowała 11,4 mln zł wpływów sprzedażowych (po wzroście o 19 proc. w skali roku) oraz 1,45 mln zł zysku netto (wobec 650 tys. zł rok wcześniej). W ub.r. osiągnęła 3,95 mln zł zysku netto, z którego 2,44 mln zł wypłaciła w czerwcu w formie dywidendy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny