Alior Bank i Mastercard partnerami 5. edycji festiwalu Meet at Rift

W okresie od 30 sierpnia do 1 września w Łodzi odbędzie się piąta odsłona festiwalu Meet at Rift. W gronie partnerów i sponsorów znajdują się m.in. Alior Bank i Mastercard.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Alior Bank i Mastercard partnerami 5. edycji festiwalu Meet at Rift

Meet at Rift to wydarzenie poświęcone grom komputerowym, które odbywa się dwa razy w roku od sierpnia 2022 roku. Festiwal oferuje miejsce do spotkań dla społeczności wokół tytułów Riot Games.

Nadchodząca odsłona odbywać się będzie w okresie od 30 sierpnia do 1 września na terenie łódzkiego EC1. Wstęp na teren festiwalu będzie w pełni darmowy.

Organizatorem festiwalu jest zespół GX Events, należący do grupy Fantasyexpo.

- Gdy w sierpniu 2022 roku zorganizowaliśmy pierwszą edycję festiwalu marzyliśmy o tym, by ten został doceniony przez społeczność ponieważ jest to projekt skierowany od graczy dla graczy. Gdy okazało się, że bramy łódzkiego EC1 przekroczyło kilkanaście tysięcy odwiedzających czuliśmy stres, ale i radość. Po wydarzeniu liczba pozytywnych komentarzy utwierdziła nas w przekonaniu, że wykonaliśmy dobrą robotę i pokazała, że nie powinniśmy poprzestać na tej jednej edycji. Wtedy podjęliśmy decyzję, że Meet at Rift będzie imprezą cykliczną, w letniej i zimowej odsłonie - komentuje Karolina Diakowska, managing director w GX Events.

- Teraz organizując piątą, jubileuszową edycję tak jak przy pierwszej dokładamy wszelkich starań, aby zadowolić wymagającą społeczność i sponsorów. Szykujemy sporo atrakcji i kilka innowacji, ponieważ z edycji na edycję staramy się czymś zaskoczyć naszych gości - dodaje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mateusz-wisznicki-brand-manager-polska-liga-esportowa,7169448676407425a ##

W gronie partnerów i sponsorów Meet at Rift 5 znajdują się m.in. Alior Bank, Mastercard, Actina, AMD, Realme, Iiyama, Endorfy, Żabka i Dooti Donuts.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu