50 Cent pozywa Taco Bell

50 Cent złożył pozew sądowy przeciwko amerykańskiej sieci barówszybkiej obsługi Taco Bell, która wykorzystała jego wizerunek wkampanii reklamowej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Raper twierdzi, że Taco Bell uczyniła go gwiazdą ogólnokrajowejkampanii reklamowej bez jego zgody - informuje serwis BrandRepublic.

W pozwie sieć oskarżana jest o rozpowszechnianie reklamprasowych, które ukazywały się w formie listu adresowanego do 50Centa. List ten zachęcał go do jednodniowej zmiany pseudonimuartystycznego na "79 Cent", "89 Cent" lub "99 Cent", tak by pasowałon do cen w menu Taco Bell. W zamian za to wybrana przez raperaorganizacja charytatywna miała otrzymać 10 tysięcy dolarówdotacji.

Takie reklamy były częścią kampanii firmy o nazwie "Why paymore?" ("Po co płacić więcej?"), promującej menu z produktamikosztującymi mniej niż jednego dolara.

W pozwie czytamy, że 50 Cent nie otrzymał wynagrodzenia zawykorzystanie jego wizerunku, a o reklamach dowiedział się zmediów. Raper jest zdania, że poprzez oszukanie klientów, iż wsparłon Taco Bell, sieć "obniżyła wartość jego dobrego imienia".

"Zgodnie z intencjami Taco Bell, wielu klientów uwierzyło, że 50Cent udzielił zgody na wsparcie produktów sieci. Tymczasem posty nawielu internetowych blogach oskarżały 50 Centa o 'sprzedanie się'poprzez jawne poparcie Taco Bell" - czytamy również w pozwie.

W odpowiedzi rzecznik sieci stwierdził, że jego firma prowadziłakampanię w dobrej wierze i cały czas miała zamiar przekazaćpieniądze organizacji charytatywnej wskazanej przez rapera.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu