SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

60 tys. widzów „Ex na plaży Polska 2”. MTV Polska znokautowała konkurencję

Drugi sezon polskiej edycji programu „Ex na plaży” oglądało średnio 59 tys. widzów. Reality-show miało kilkukrotnie wyższe udziały, niż średnie dobowe wyniki MTV Polska. Stacja w czasie jego emisji wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 180 tys. zł.

Andrzej Duda i Beata Szydło Article

Kanał MTV Polska „Ex na plaży Polska 2” pokazywał w poniedziałki o godz. 23.00, w okresie od 10 kwietnia do 5 maja br. Średnia widownia programu wyniosła 59 tys. osób, co przełożyło się na 0,82 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,15 proc. w grupie 16-59- wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z danych przekazanych nam przez nadawcę wynika, że przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków reality-show oglądało 116 tys. widzów, a sumaryczny zasięg całej serii programu wyniósł 545 tys. osób (odpowiednio 88 tys. i 311 tys. w grupie 16-49).

Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 22 maja br., który zgromadził 99 tys. widzów.

„Ex na plaży Polska 2” kilkukrotnie podnosi średnie dobowe udziały MTV Polska, które na przykład w maju br. wyniosły 0,10 proc. w 4+ i 0,22 proc. w 16-49.

Kanał MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Ex na plaży 2” był zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,13 proc. uplasowała się stacja 4fun.tv, a kolejną lokatę zajęła Viva Polska (0,11 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 MTV Polska nie dała szans konkurencji.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ex na plaży Polska 2” emitowanych w telewizji wyniosły 180 tys. zł.

Warto dodać, że tuż po premierze w telewizji odcinki reality-show pojawiały się na platformie Player.pl.

W „Ex na plaży Polska” występuje ośmioro uczestników, którzy spędzają wakacje na chorwackiej wyspie Hvar. W każdym odcinku pojawiają się ich byli partnerzy, którzy chcą odzyskać ukochanych lub zemścić się na nich. Jednym z uczestników drugiej edycji był Piotr Polak, znany z „Warsaw Shore”.

Program oparto na brytyjskim formacie MTV, a lokalne wersje powstały także w Szwecji i Brazylii. Producentem wykonawczym „Ex na plaży Polska” jest Dragon Head.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 60 tys. widzów „Ex na plaży Polska 2”. MTV Polska znokautowała konkurencję

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
A ile razy obejrzano odcinki na Playerze? Obstawiam, że co najmniej drugie tyle osób śledziło program dzięki VOD.
11 8
odpowiedź