61 proc. użytkowników internetu ogląda wideo online

Dorośli użytkownicy szerokopasmowego internetu coraz częściejoglądają klipy wideo w sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Większość z nich - 61 procent - ogląda lub pobiera wideo onlineco najmniej raz w tygodniu, a 86 procent co najmniej raz w miesiącu- informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmyHorowitz Associates. Jeszcze rok temu oba te wskaźniki były dużoniższe i wynosiły odpowiednio 45 i 71 procent.

Najpopularniejsze kategorie materiałów wideo w sieci stanowiąklipy informacyjne, które ogląda lub pobiera 36 procentbadanych.

Następne w kolejności są: klipy tworzone przez innychużytkowników (30 procent), zwiastuny filmowe (24 procent), klipymuzyczne (22 procent), zapowiedzi i fragmenty programówtelewizyjnych (21 procent), wydarzenia sportowe i informacjesportowe (po 19 procent) oraz pełne programy telewizyjne (16procent).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"