SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

635 tys. zł na promocję w mediach działań MNiSW. MEN nie wydał na to nic

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w pierwszych siedmiu miesiącach roku wydało na promocję w mediach ponad 635 tys. zł. - wynika z odpowiedzi na interpelację posła Michała Jarosa z PO. W tym samym czasie Ministerstwo Edukacji Naukowej nie wydało na to ani złotówki.

Podsekretarz w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Anna Budzanowska, w odpowiedzi na interpelację posła Jarosa odpowiada, że ogółem resort w czasie od stycznia do lipca 2020 roku wydał na ten cel 635 043,33 zł. Najwięcej – bo ponad 150 tys. zł – wydano na produkcję i emisję spotów w 18 regionalnych rozgłośniach radiowych, w ramach kampanii skierowanej do maturzystów, studentów i doktorantów. Promowała ona portal studia.gov.pl.

Kolejnych ponad 81 tys. zł wydano na emisję reklamy tego samego portalu w dziennikach regionalnych (bez wyszczególnienia, w których). Planowanie i zakup kampanii w internecie dla dwóch portali: Studia.gov.pl i Nauka przeciw COVID-19 – kosztowało ponad 113 tys. zł. Natomiast publikacja artykułów prasowych dotyczących zawodowych praktyk studenckich, zamieszczonych w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, „Pulsie Biznesu” oraz w 130 tygodnikach lokalnych – jak wynika z odpowiedzi ministerstwa – kosztowała więcej niż 108 tys. zł.

Przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat programu „Doktorat wdrożeniowy” kosztowała resort w sumie ponad 46 tys. zł. Informacje umieszczono m.in. w „Forum Akademickim”, magazynach „Bank” i „Płyń pod Prąd, w akademickich rozgłośniach radiowych i na kilku portalach. Natomiast na równe 40 tys. zł opiewał rachunek za realizację projektu „Sportowiec z indeksem – Akcja informacyjna o programie Narodowa Reprezentacja Akademicka”.

Oprócz tego ministerstwo wydawało też 20 tys zł. na zakup czasu antenowego w 16 regionalnych ośrodkach TVP, a także od kilku do kilkunastu złotych na reklamy w Polskim Radiu 24, Akademickim Radiu Kampus, w dziennikach regionalnych i ogólnopolskich („Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Przegląd Sportowy”). Ponad 9,7 tys. zł  kosztowała obsługa działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych w mediach społecznościowych.

W tym samym czasie Ministerstwo Edukacji Narodowej nie wydało na promocję w mediach ani złotówki. - Na bieżąco informowaliśmy opinię publiczną o podejmowanych działaniach i nowych rozwiązaniach prawnych (związanych z pandemią). Komunikacja odbywała się głównie poprzez stronę internetową, System Informacji Oświatowej, media społecznościowe, konferencje prasowe czy komunikaty do mediów – czytamy w odpowiedzi na poselską interpelację.

Dołącz do dyskusji: 635 tys. zł na promocję w mediach działań MNiSW. MEN nie wydał na to nic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl