SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

642 zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010

642 projekty zgłoszono do tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Zdecydowanie najwięcej prac nadesłała agencja Leo Burnett.

642 projekty zgłoszone w bieżącym roku do Polskiego Konkursu Reklamy KTR to o 48 więcej niż rok temu. – Ten wzrost świadczy niezbicie o ciągłym wzroście znaczenia konkursu, a nie o tym że kryzys w reklamie nie istniał – komentuje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający organizującej ten konkurs organizacji SAR.

Najwięcej zgłoszeń – 57 – pochodzi z agencji Leo Burnett, natomiast zdecydowanie mniej prac nadesłały Platige Image (27), Change Integrated (24), PZL (23) i DDB Warszawa (22). Największa rywalizacja będzie w kategoriach reklamy filmowej, warsztatu TV i ilustracji. Zdecydowanie mniej prac niż rok temu zgłoszono w kategorii reklamy drukowanej. 

KategoriaIlość zgłoszeń
20092010
Reklama Film8399
Raklama Radio2635
Reklama Drukowana16762
Design5771
Active Advertising3457
Media Interaktywne4658
Warsztat TV3584
Marketing Miejsc 8
Fotografia6770
Ilustracja5980
Kampania2018
Suma594642


W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR obrady jury odbywają się dwuetapowo. Najpierw na platformie internetowej SAR, przygotowanej i wdrażanej przez Digital One, wyłonienie zostaną short listy w każdej kategorii. Następnie obrady z udziałem 30 wybranych dyrektorów kreatywnych polskich agencji reklamowych będą prowadzone w warszawskiej Zachęcie. Głosowaniem w trzech kategoriach (reklama drukowana, film/radio i kampania) będzie kierował Amir Kassaei, CCO w DDB Group Germany, natomiast w pozostałych kategoriach tę funkcję będą pełnić Wojciech Dagiel (fotografia), Xawery Żuławski (warsztat TV/radio), Przemysław Truściński (ilustracja), Małgorzata Leniarska (design), Bartek Gołębiowski (media interaktywne), Przemysław Wojak (active advertising) i Grzegorz Kiszluk (marketing miejsc).

Wszystkie nagrody – w tym wyróżnienia specjalne za łamanie stereotypów w reklamie oraz dla najlepszych agencji reklamowej, studia produkcyjnego, domu produkcyjnego i reklamodawcy – zostaną wręczone podczas uroczystej gali 27 kwietnia w Teatrze Dramatycznym.
 

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: 642 zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
reklamolub
Najwyraźniej naszej branży reklamowej nie brakuje poczucia własnej wartości i samozadowolenia. Z kreacją jest niestety nie najlepiej, ale na konkursie z pewnością wypłynie cała masa ghost ads, które nigdy nie trafiły do prawdziwych mediów; najwięcej jak zwykle z LB.
odpowiedź
User
abb
Bardzo dużo jest reklam prasowych... po co?
Jezeli chodzi o reklamy wylacznie na konkursy to juz sie to zmienia, bo nieocenzurowane reklamy pojawiaja się w internecie, niektore sa rewelacyjne, np. nieocenzurowane Danio:
http://adabout.pl/reklamy,flash_9_2_6_0_0_0_0.html
odpowiedź