SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

7 Days reklamuje się jako „pełen energii” (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa rogalika 7 Days. Akcję pod hasłem „Rogal 7 Days pełen energii” przygotowały agencje DDB, Mobijoy i G7 oraz dom mediowy ZenithOptimedia.

7 Days reklamuje się jako „pełen energii” (wideo)

Spot wykorzystywany w startującej właśnie kampanii reklamowej 7 Days w dynamiczny sposób opowiada o 30 sekundach z życia młodych, aktywnych ludzi, którym ten rogal dostarcza pozytywnej energii. Natomiast w internecie działania opierają się na postaci Maxa Przyjemnego, który organizuje zabawy dla swoich fanów w serwisach społecznościowych takich jak Facebook i Blip. Cała akcja przebiega pod hasłem „Rogal 7 Days pełen energii”.

W Polsce spot telewizyjny 7 Days będzie emitowany do 30 maja w Polsacie, TV4, Polsacie Sport o kanałach z pakietu At Media Young Max. Globalną kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB Ateny, a adaptacją na nasz rynek zajęła się agencja DDB Warszawa. Działania w internecie prowadzą agencje Mobijoy i G7, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 7 Days reklamuje się jako „pełen energii” (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rogalik
nudna i wtórna reklama

kto wymyślił takiego gniota?????
8 8
odpowiedź
User
nyha
hahaha. kocham to.
8 8
odpowiedź
User
Ja
Super ta reklama.
8 8
odpowiedź
User
Anon
Denerwuje mnie ta reklama na maxa :[
wrrr :[
8 8
odpowiedź