SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

7 lat Call Center Poland

Mija 7 lat działalności Call Center Poland SA na rynku usług telemarketingowych

Call Center Poland SA może pochwalić się współpracą z 538 klientami i obsłudze ponad 3500 różnych projektów. 68% realizowanych obecnie projektów to długoterminowa współpraca w zakresie serwisów konsumenckich, infolinii, sprzedaży przez telefon czy kompleksowej obsługi klienta. Biorąc pod uwagę liczbę przeprowadzonych projektów, doświadczenie i zakres świadczonych usług, firma nadal pozostaje liderem w swojej branży.

CCP jest prekursorem wielu usług i standardów obsługi klienta na rynku polskim, takich jak:

  • sprzedaż przez telefon z możliwością rozliczania za efekt,
  • koncepcja "Wielokanałowej Promocji Sprzedaży Partnerskiej" polegająca na dołączeniu do sprzedaży przez telefon produktu podstawowego jednego Partnera specjalnej oferty drugiego Partnera (dostępnej tylko przy zakupie produktu podstawowego). W ten sposób powstaje nowy produkt, dedykowany ściśle określonej grupie docelowej, spełniający jej oczekiwania.
  • benchmarking jakości obsługi klienta i infolinii,
  • monitoring działań konkurencji w zakresie marketingu bezpośredniego,
  • usługi audytu telekomunikacyjnego.

    Klienci CCP otrzymują wiele wartości dodanych, znacznie podnoszących efektywność współpracy i obniżających koszty.

    Rok temu firma zdecydowała się na wyjście z ofertą usług call center na zlecenie na rynek europejski. Wielkie zainteresowanie ofertą sprawiło, że z usług Call Center Poland SA skorzystało już ponad 20 klientów z Niemiec, Austrii i Wielkiej Brytanii.

    CCP jest laureatką licznych nagród w konkursach marketingu bezpośredniego, zdobywcą Gazeli Biznesu i dwóch Medali Europejskich za usługi "Sprzedaż przez telefon" i "Wielojęzyczne call center".
  • Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: 7 lat Call Center Poland

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl