7 mln złotych na promocję branży bursztynniczej w latach 2012-2014

Oferta gdańsko-warszawskiego konsorcjum „Bursztyn. Skarb Polski” została uznana przez Ministerstwo Gospodarki za najkorzystniejszą koncepcję promocji branży jubilersko-bursztyniczej.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

W skład konsorcjum wchodzą: Międzynarodowe Targi Gdańskie, Krajowa Izba Bursztynu, Międzynarodowe Centrum Targowe z Warszawy oraz spółka S&A - największa polska firma bursztynnicza.

Wspólna oferta konsorcjum to efekt kilkuletnich starań środowisk związanych z bursztynem oraz władz Gdańska o umieszczenie branży jubilersko–bursztynniczej na liście branż promujących polską gospodarkę. Biuro Prezydenta ds. Promocji gdańskiego magistratu finansowało napisanie opracowania stanowiącego podstawę oferty przetargowej do której przystąpiło konsorcjum „Bursztyn. Skarb Polski”.   Ministerstwo Gospodarki przeznaczy prawie 7 milionów złotych na działania promocyjne. Ponadto firmy biorące udział w targach zagranicznych organizowanych w Monachium i w Vicenzie, Tucson, Las Vegas oraz w Hong Kongu otrzymają dofinansowanie w wysokości 75 procent kosztów kwalifikowanych, takich jak zakup powierzchni wystawienniczej, przejazdy i hotele. W ramach kampanii konsorcjum zorganizuje m.in. światowy kongres bursztynu, wizyty studyjne dziennikarzy, misje wyjazdowe polskich firm oraz przyjazdowe zagranicznych kupców, kampanię w prasie konsumenckiej i na billboardach w Niemczech, Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Chinach, międzynarodowe warsztaty bursztynnicze i projekt Trendbook oraz pokazy mody i biżuterii.

Oferta konsorcjum „Bursztyn. Skarb Polski” brała udział w przetargu nieograniczonym na „Przygotowanie oraz realizację koncepcji branżowego programu promocji branży jubilersko-bursztyniczej w ramach realizowanego przez Ministerstwo Gospodarki projektu systemowego pn. „Promocja polskiej Gospodarki na rynkach międzynarodowych” Poddziałania 6.5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu