SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

729 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 wygrała z TVP2, przegrała z TVN i Polsatem

Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” oglądało średnio 729 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji jesiennych odcinków audycji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 3,98 mln zł.

Jan Pospieszalski, fot. TVP Article

Jesienna edycja publicystycznego programu „Warto rozmawiać” pokazywana była w czwartki około godz. 22.25, w okresie od 25 sierpnia do 22 grudnia 2016 roku. W tym okresie audycję oglądało średnio 729 tys. widzów, co przełożyło się na 7,57 proc. udziału w grupie 4+, 3,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,24 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 10 listopada br., który śledziło 918 tys. widzów. Poświęcony był on zamieszkom w USA, które miały miejsce tuż po wyborach prezydenckich w tym kraju, które wygrał Donald Trump. Wśród gości w studiu byli Wojciech Cejrowski, Jan Dziedziczak oraz przedstawiciele Polonii.

Warto rozmawiać

Start

Koniec

Wszyscy 4+

TOP3

AMR

SHR%

10-11-2016

22:32:53

23:28:39

917 728

8,43%

03-11-2016

22:25:20

23:27:36

886 080

9,21%

24-11-2016

22:28:09

23:24:07

881 866

9,23%

Dla porównania, wiosną br. program Jana Pospieszalskiego gromadził średnio 693 tys. widzów, co dało Jedynce 5,16 proc. udziału w 4+ i 3,19 proc. w 16-49.

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący filmy fabularne i serial „Zdrady”, co przełożyło się na 11,02 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. pasmo filmowe; 9,93 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy; 6,84 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 061 680

11,02%

529 302

12,10%

746 943

11,81%

TVN

956 610

9,93%

606 036

13,86%

787 286

12,45%

TVP1 - Warto rozmawiać

729 298

7,57%

166 139

3,80%

331 385

5,24%

TVP2

658 639

6,84%

347 984

7,96%

500 009

7,91%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 3,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 729 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 wygrała z TVP2, przegrała z TVN i Polsatem

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
Warto rozmawiać...czemu to ciągle taka kupa ? Czemu wciąż nikt tego nie chce oglądać ? I czemu wciąż to "coś" pcha się na ekran? Może o tym warto rozmawiać ??
72 39
odpowiedź
User
MirEck
"Tomasz Lis na żywo" miał dwumilionową oglądalność i dwudziestokrotnie droższe koszty reklam przed i po, ale to nie przeszkadzało oskarżać TVP2 o marnowanie publicznych pieniędzy...
66 34
odpowiedź
User
wic
Tylko, że tam nikt nie rozmawia... Odczytują jedynie wytyczne z Nowogrodzkiej.
60 29
odpowiedź
User
Ja_2016
Nawet Jaworowicz która jest wcześniej i ma ponad 3 mln widzów nie pomaga. Po niej widownia odpływa.
54 23
odpowiedź
User
rozbawiony przeciwnikami PiSu
Ilu widzów ma „Warto rozmawiać”, to nie ma żadnego znaczenia, ponieważ NORMALNI LUDZIE nie rozliczają misyjnych programów ze słupków słuchalności. Takie programy nie są od tego, żeby ścigać się na oglądalność z denną komercją dla masówki.
24 48
odpowiedź