SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

729 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 wygrała z TVP2, przegrała z TVN i Polsatem

Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” oglądało średnio 729 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji jesiennych odcinków audycji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 3,98 mln zł.

Jan Pospieszalski, fot. TVP Article

Jesienna edycja publicystycznego programu „Warto rozmawiać” pokazywana była w czwartki około godz. 22.25, w okresie od 25 sierpnia do 22 grudnia 2016 roku. W tym okresie audycję oglądało średnio 729 tys. widzów, co przełożyło się na 7,57 proc. udziału w grupie 4+, 3,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,24 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 10 listopada br., który śledziło 918 tys. widzów. Poświęcony był on zamieszkom w USA, które miały miejsce tuż po wyborach prezydenckich w tym kraju, które wygrał Donald Trump. Wśród gości w studiu byli Wojciech Cejrowski, Jan Dziedziczak oraz przedstawiciele Polonii.

Warto rozmawiać

Start

Koniec

Wszyscy 4+

TOP3

AMR

SHR%

10-11-2016

22:32:53

23:28:39

917 728

8,43%

03-11-2016

22:25:20

23:27:36

886 080

9,21%

24-11-2016

22:28:09

23:24:07

881 866

9,23%

Dla porównania, wiosną br. program Jana Pospieszalskiego gromadził średnio 693 tys. widzów, co dało Jedynce 5,16 proc. udziału w 4+ i 3,19 proc. w 16-49.

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący filmy fabularne i serial „Zdrady”, co przełożyło się na 11,02 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. pasmo filmowe; 9,93 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy; 6,84 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 061 680

11,02%

529 302

12,10%

746 943

11,81%

TVN

956 610

9,93%

606 036

13,86%

787 286

12,45%

TVP1 - Warto rozmawiać

729 298

7,57%

166 139

3,80%

331 385

5,24%

TVP2

658 639

6,84%

347 984

7,96%

500 009

7,91%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 3,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 729 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 wygrała z TVP2, przegrała z TVN i Polsatem

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
Warto rozmawiać...czemu to ciągle taka kupa ? Czemu wciąż nikt tego nie chce oglądać ? I czemu wciąż to "coś" pcha się na ekran? Może o tym warto rozmawiać ??
72 39
odpowiedź
User
MirEck
"Tomasz Lis na żywo" miał dwumilionową oglądalność i dwudziestokrotnie droższe koszty reklam przed i po, ale to nie przeszkadzało oskarżać TVP2 o marnowanie publicznych pieniędzy...
66 34
odpowiedź
User
wic
Tylko, że tam nikt nie rozmawia... Odczytują jedynie wytyczne z Nowogrodzkiej.
60 29
odpowiedź