SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

86 tys. widzów programu „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” Eryka Mistewicza w Polsat News

Nowy cotygodniowy program Polsatu News „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” oglądało średnio 86 tys. widzów. Audycja Eryka Mistewicza daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.

Eryk Mistewicz, fot. Polsat NewsEryk Mistewicz, fot. Polsat News

Nowy program „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” emitowany jest w Polsat News w soboty o godz. 20.30, począwszy od 4 stycznia br. Jego średnia oglądalność do 1 lutego wyniosła 86 tys. osób, co przełożyło się na 0,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków oglądało średnio 607 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 126 tys., a w 16-59 - 203 tys.).

Do tej pory najwięcej widzów program śledziło 1 lutego. Pokazane tego dnia wydanie zgromadziło 100 tys. osób.

Kanał Polsat News w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Eryka Mistewicza zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujące TVP Info ma w tym paśmie 2,83 proc. udziału, a drugi TVN24 - 2,12 proc. (dane konkurencji dla odcinków wyemitowanych w okresie od 4 do 25 stycznia 2020 roku).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje miejsce trzecie.

Inspiracją dla nowego programu Mistewicza jest podobny program w telewizji francuskiej. - W programie tym mądrzy ludzie rozmawiają o tym, co najważniejsze i czynią to w fascynujący sposób. Mam pomysł, jak zrobić to w sobotnim prime time, w czasie najlepszej oglądalności, w Polsce - zapewnia gospodarz audycji. - Receptą na to ma być zapraszanie niebanalnych gości, niezależnych w osądach, ale dysponujących wiedzą pozwalającą przeprowadzić widza przez skomplikowaną rzeczywistość - dodaje.

Program powstaje we współpracy z miesięcznikiem idei „Wszystko, co najważniejsze”.

Udział Polsat News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 1,13 proc.

Dołącz do dyskusji: 86 tys. widzów programu „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” Eryka Mistewicza w Polsat News

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
T1000
Zjazd z tym!!!
odpowiedź
User
Pdk
Dlaczego?
odpowiedź
User
Virtu
Propaganda pisowska się nie sprzedaje. Ciekawe dlaczego?
odpowiedź