880 tys. widzów serialu „Szkoła 5”. 27,6 mln zł z reklam

Piąty sezon „Szkoły” oglądało 877 tys. widzów. Produkcja dała TVN pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 27,58 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
880 tys. widzów serialu „Szkoła 5”. 27,6 mln zł z reklam
Bohaterowie serialu „Szkoła” / fot. TVN

Jesienne premierowe odcinki „Szkoły” na antenie TVN były emitowane w dni powszednie, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2016 roku (do 4 listopada o godz. 16.00, a od 7 listopada - o 15.30). Średnia widownia scripted-docu w tym okresie wyniosła 877 tys. osób. Przełożyło się to na 11,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,63 proc. w grupie 16-59 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 12 października br., który oglądało 1,19 mln osób. Wszystkie wśród trzech topowych emisji, to odcinki z godz. 16.00.

TVN w paśmie emisji „Szkoły” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajął Polsat, emitujący wówczas „Dlaczego ja?”, „Wydarzenia”, „Pogodę”, „Interwencję” i „Na ratunek 112”, co dało mu 16,97 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. „Obserwator” i powtórki seriali; 8,44 proc.) oraz TVP2 (gł. „Panorama - kraj” i powtórki seriali; 4,51 proc.).Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-rozmow-w-toku-jak-zmieniala-sie-widownia-talk-show ##

Wpływy reklamowe podczas emisji paradokumentu wyniosły 27,58 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szkoła” to serial scripted-docu, który skupia się na życiu uczniów klas gimnazjalnych i licealnych, a stałymi bohaterami produkcji są nauczyciele, których grają aktorzy z krakowskich teatrów. Paradokument realizowany jest przez krakowski oddział TVN, który wcześniej odpowiadał m.in. za „W11” i „Detektywów”, a obecnie produkuje też „Szpital”.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu