SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

9. edycja konferencji Impactor 2007

W kolejnej edycji konferencji Impactor 2007 zmieni się nieco formuła. Oprócz podsumowania roku w mediach i reklamie, prognozy oraz nowości na przyszły rok.

Podczas konferencji, która odbędzie się 22 lutego 2007 w Hotelu Marriott w Warszawie, zostaną przedstawione m.in.: trendy w komunikacji marketingowej, prognozy rozwoju rynku reklamy w Polsce, podsumowanie, prognozy i nowości nt. telewizji, prasy, radia, PR, internetu. Zostaną także przedstawione informacje o rynku reklamy na Ukrainie i związane z nim szanse dla polskiego przemysłu reklamowego. Ten temat zaprezentuje prelegent z Ukrainy, Michał Furmanek (TAS Retail Banking).

W programie przewidziane są także wystąpienia LUNCH SPEAKER’a - Rafała Ziemkiewicza oraz DINNER SPEAKER’a Jakuba Bierzyńskiego (Optimum Media OMD), którzy będą mówili m.in. na temat przyszłości reklamy.

Tradycyjnie konferencję kończy uroczysta Gala, podczas której zostaną wręczone statuetki Impactora.

Impactor, jest jednym z najważniejszych w Polsce spotkań specjalistów z branży mediowej i reklamowej jest doskonałą okazją do za poznania się z wynikami i ocenami rynku reklamowego i mediowego za 2006 rok.


PODSUMOWANIA, PROGNOZY I NOWOŚCI W MEDIACH I REKLAMIE
22 lutego 2007, Hotel Marriott w Warszawie

Przywitanie
Kazimierz Krupa

Rynek Mediów i Reklamy 2006. Podsumowanie
Jarosław Roszkowski (Starlink)


Trendy w komunikacji marketingowej
Jacek Olechowski (Mothership), Tomasz Grzybowski (Mothership)


Prognozy rozwoju rynku reklamy w Polsce
Jakub Benke (Starcom)

Dyskusja: TV Next. O przyszłości rynku telewizyjnego i reklam w telewizji
Prowadzi: Jacek Pochłopień (Forbes)

Przerwa kawowa

Telewizja: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.
Artur Brandysiewicz (Initiative Media)

Prasa: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.
Aleksander Śmigielski (OMD)

Radio: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.
Maciej Teliszewski (CR Media)

Rynek reklamy na Ukrainie. Szanse dla polskiego przemysłu reklamowego
Michał Furmanek (TAS Consulting Kijów)

Internet: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.
Michał Tober (IAB)

Lunch

Public Relations: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.
Paweł Trochimiuk (Związek Firm Public Relations)

Monitoring rynku dostawców usług komunikacji marketingowej
Grzegorz Kiszluk (Brief), Mateusz Galica (TNS OBOP)

Nowy projekt badawczy. Satysfakcja klienta – wykorzystanie w komunikacji i sprzedaży.
Cezary Kaźmierczak (MMT Management)

Z reklamy tradycyjnej do reklamy w punkcie sprzedaży. Trend czy chwilowa moda?
Dominika Maison (Dom Badawczy Maison)

Nowe metody badania skuteczności kampanii reklamowych i planowania kampanii marketingowych
Hubert Hozyasz (CMR)

Dyskusja – Kryzys tradycyjnej reklamy? Debata oksfordzka.
Prowadzi: Zuzanna Matyjek (Forbes)

LUNCH SPEAKER Rafał Ziemkiewicz (Dziennikarz)
DINNER SPEAKER Jakub Bierzyński (Prezes, Optimum Media OMD) - Przyszłość reklamy.

Dołącz do dyskusji: 9. edycja konferencji Impactor 2007

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl