LOT rusza z konkursem na plakat z okazji 90-lecia marki

Linie lotnicze LOT ogłaszają konkurs na plakat z okazji 90 rocznicy powstania spółki. Na zwycięzców czekają bilety lotnicze o wartości 10 tys. zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LOT rusza z konkursem na plakat z okazji 90-lecia marki

- Przez 90 lat istnienia firmy wydaliśmy ponad 100 oryginalnych plakatów reklamowych, zaprojektowanych przez wybitnych artystów należących do cenionej na świecie Polskiej Szkoły Plakatu - Janusza Grabińskiego, Tomasza Rumińskiego, Macieja Hibnera, Janusza Stannego i innych. Teraz Ty możesz dołączyć do tego znamienitego grona plakacistów biorąc udział w konkursie z okazji 90 lat istnienia LOT-u - czytamy na stronie konkursu.

Dwie kategorie z okazji 90-lecia marki LOT

Rywalizację podzielono na dwie kategorie. W pierwszej zadaniem uczestników jest przygotowanie projektu plakatu jubileuszowego, na 90. rocznicę powstania przewoźnika. W drugiej należy stworzyć plakat pokazujący, jak LOT będzie się reklamować za 90 lat.

W każdej kategorii nagrodą główną są podwójne bilety lotnicze w klasie ekonomicznej na dowolny międzynarodowy lot, o wartości 10 tys. złotych.

Zwycięzcy wezmą też udział w jubileuszowej wystawie plakatów LOT-u.

Zgłoszenia do 12 września

Prace można nadsyłać do 12 września, na adres email konkurs90@lot.pl.

Projekty oceni jury pod przewodnictwem grafika Andrzeja Pągowskiego. Zasiądą w nim również rysownicy, designerzy i ilustratorzy: Anna Zimecka, Paweł Tyszkiewicz, Przemek Truściński i Mirosław Charkot.

Zwycięzców poznamy w styczniu przyszłego roku. Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta