SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

900 tys. widzów “Fat Killers”. Polsat przegrał z powtórkami show Magdy Gessler

Nadawany w Polsacie w sobotnie wieczory reality-show “Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” oglądało co tydzień średnio 890 tys. widzów. Program dał stacji czwarte miejsce w rynku, ale w grupie 16-49 Polsat przegrał tylko z TVN. Z reklam format przyniósł stacji 5,7 mln zł.

900 tys. widzów “Fat Killers”. Polsat przegrał z powtórkami show Magdy Gessler

Program „Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” w Polsacie oglądać można było w soboty o godz. 17.50, począwszy od 7 września do 9 listopada br. 10 odcinków reality-show obejrzało średnio 890 tys. widzów, co przełożyło się na 8,58 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek formatu, który śledziło 1,28 mln widzów. Na drugim miejscu uplasował się finałowy odcinek z 9 listopada br. - zgromadził on przed telewizorami 1,04 mln oglądających.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

1 354 077

13,10%

6,80%

TVP1

1 310 803

12,68%

8,87%

TVN

1 188 295

11,50%

15,45%

Polsat - Fat killers

886 347

8,58%

10,26%


Polsat w czasie emisji programu przegrywał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem była TVP2, nadająca w tym paśmie „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę”, co dało jej 13,10 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVP1 („Ojciec Mateusz” i „Sąsiad na widelcu”; 12,68 proc.), a trzecie - do TVN (głównie „Kuchenne rewolucje”; 11,50 proc.). Lepszą pozycję Polsat miał w grupie komercyjnej, gdzie przegrywał tylko z TVN.

Top odcinki

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

02-11-2013

1 277 414

9,82%

09-11-2013

1 037 181

8,28%

14-09-2013

953 181

9,99%


Cennikowe wpływy z reklam nadanych przy 10 odcinkach “Fat Killers” wyniosły 5,68 mln zł (dane bez rabatów).

W reality-show „Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” osoby z dużą nadwagą próbowały schudnąć i zmienić swoje życie. W sumie sześciu uczestników show: Natalia, Bożenna, Małgorzata, Marek, Grzegorz i Agnieszka w ciągu ośmiu miesięcy, gdy realizowany był program, zrzuciło 355 kg.

Format był autorskim pomysłem firmy Rochstar, która na zlecenie Polsatu odpowiadała za jego produkcję. Gospodarzem reality-show był Konrad Gaca. Na razie Telewizja Polsat nie zdecydowała, czy powstanie druga edycja programu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 900 tys. widzów “Fat Killers”. Polsat przegrał z powtórkami show Magdy Gessler

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gosc
Ten program to byl taki nudny i tandetny ze nie szlo na takie badziewie patrzec
program mial byc wielki hitem tej jesieni a okazal sie wielka porażka tej jesieni
zreszta wszystko co w Polsacie to porażka
13 30
odpowiedź
User
tysiak
program bardziej nastawiony na "reality" niż na "show" ale mnie sie go fajnie ogladało ale jak widać ludzie najpierw musza sie najeść a później myślą o zrzucaniu wagi - może jakby był nadawany ten program po kuchennych rewolucjach? :D taki żarcik
29 8
odpowiedź
User
aa
BIEDNY TEN POLSAT ..z tymi nowymi programami...a namnożył ich,co nie miara.!!! PORAŻKA
12 36
odpowiedź
User
Marek24
Bardzo dobry program. Dobrze porusza problem otyłości. Oby był kolejne edycje.
20 9
odpowiedź
User
Liwia
Program może nie bije rekordów oglądalności, ale pełni ważną społeczną, edukacyjną rolę. Otyłość to poważny problem, także plus dla Polsatu, że ten temat chciał oswoić i przy okazji uświadomić problem.
23 8
odpowiedź