SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

A+E Networks w przetargu wybiera dom mediowy Media People

Media People wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego A+E Networks Poland, nadawcy kanałów History, Lifetime oraz Crime+Investigation.

Pierwszym wspólnie realizowanym projektem będzie kampania reklamowa nowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”, który poprowadzą czołowi polscy pisarze kryminalni – Igor Brejdygant, Katarzyna Bonda, Wojciech Chmielarz, Marta Guzowska, Małgorzata i Michał Kuźmińscy oraz Katarzyna Puzyńska. Serial zadebiutuje na antenie 17 października. 

- Głównym celem naszej nadchodzącej kampanii jest zachęcenie nowych widzów, którzy nigdy przedtem nie oglądali Crime+Investigation lub tych, którzy mają z góry przyjęte wyobrażenie na jego temat, by włączyli nasz kanał i obejrzeli program, którego w polskiej telewizji jeszcze nie było - komentuje Tomasz Teodorczyk, director of content and brand, Poland &CEE w A+E Networks.

"Opowiem ci o zbrodni" wyprodukowała Kompania Mediowa pod nadzorem Agnieszki Kubiak, dyrektora ds. lokalnych produkcji i kreacji w A+E Networks.

Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.

Dołącz do dyskusji: A+E Networks w przetargu wybiera dom mediowy Media People

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl