SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Abanana obsługuje Tesco w digitalu

Krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła współpracę z Tesco Polska w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej wszystkich kanałów marki.

Abanana odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę profilu Tesco Polska na Facebooku, przygotowanie newsletterów, banerów, obsługę stron internetowych Tesco, w tym serwisu internetowego Tesco e-zakupy i strony Clubcard. Prace prowadzi zespół Agnieszki Krok, head of creative agencji.

- W prowadzonej przez nas komunikacji zachęcamy klientów do korzystania z usług sklepów stacjonarnych oraz promujemy nieustannie rozwijającą się sieć zakupów z wykorzystaniem internetu - mówi Agnieszka Krok.

Abanana będzie ściśle współpracowała z innymi agencjami obsługującymi Tesco w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Firmy będą dzieliły się projektami i przygotowywanymi materiałami.

Abanana została wybrana na podstawie rekomendacji połączonej z analizą pracy agencji i obowiązującej w niej standardów. Strony nie podają, na jaki okres zawarto umowę.

Na początku marca Tesco Polska wystartowało z nową kampanią reklamową „Historie pisane smakiem”, którą przygotowały Ogilvy&Mather i Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Abanana obsługuje Tesco w digitalu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łukasz Wołek / Abanana
Osoby chcąc dołączyć do naszego zespołu proszone są o przesyłanie CV na praca@abanana.pl.
Marketerzy, którzy chcieliby nas zbriefować proszeni są o kontakt przez nb@abanana.pl.
odpowiedź