ABC najpopularniejszą stacją w sieci

W sezonie 2007/08 najpopularniejszą stroną internetową należącą doamerykańskiej stacji telewizyjnej była ABC.com.

km
km
Udostępnij artykuł:

Witryna ABC zanotowała 27,14 procenta udziałów w rynku. To coprawda mniej w porównaniu z 29,89 procenta w sezonie 2006/07, alewystarczyło to do odebrania pierwszej pozycji stacji NBC -informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na danefirmy badawczej Hitwise.

Serwis NBC.com zajął drugie miejsce notując spadek udziałów z32,89 do 27,01 procenta. Na kolejnych miejscach znalazły sięwitryny stacji: CBS (21,51 procenta udziałów w rynku), Fox (17,54procenta), The CW (6,61 procenta) oraz MyNetworkTV (0,19procenta).

We wspomnianym okresie najwyższy w zrost liczby wizyt - o 41procent - zanotował serwis CBS, wyprzedzając pod tym względem TheCW (wzrost o 27 procent), Fox (wzrost o 6 procent), ABC (spadek o 9procent), NBC (spadek o 18 procent) oraz MyNetworkTV (spadek o 22procent).

Pod względem czasu spędzanego przez internautów naposzczególnych stronach, w sezonie 2007/08 liderem była CBS ześrednią 10 minut i 24 sekund na jednego użytkownika. Wyprzedziłaona tutaj NBC (10:07), The CW (9:42), ABC (8:21), Fox (6:43) orazMyNetworkTV (4:10).

Z kolei biorąc pod uwagę poszczególne programy amerykańskichkanałów, największą popularnością cieszyła się witryna nadawanegona antenie stacji Fox 'American Idol', z 14,01 procenta rynkowychudziałów. Na kolejnych miejscach znalazły się tutaj serwisyprogramów: 'Deal or No Deal' (NBC - 13,33 procenta udziałów wrynku), 'Dancing with the Stars' (ABC - 7,33 procenta), 'Survivor:Micronesia' (CBS - 4,78 procenta), 'America's Most Wanted' (Fox -3,86 procenta), 'Heroes' (NBC - 2,98 procenta), 'Lost' (ABC - 2,67procenta), 'The Biggest Loser' (NBC - 2,22 procenta), 'The Office'(NBC - 2,07 procenta) oraz 'Grey's Anatomy' (ABC - 1,81procenta).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]