SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Absolut wymalował napisy na nowej butelce tuszem odzyskanym z nienawistnych haseł

Ruszyła globalna kampania promująca limitowaną butelkę Absolut Drop of Love. Akcja w niestandardowy sposób buduje świadomość marki, przez odzysk tuszu z haseł rasistowskich oraz przeciw LGBTQ. Kampanię dla Pernod Ricard Global Travel Retail w Londynie realizuje projektowo 180heartbeats + Jung v Matt.

Article

Kampania promuje limitowaną butelkę Absolut Drop of Love, dostępną między innymi w sklepach bezcłowych. Komunikacja digital adresowana jest do podróżujących millenialsów, korzystających z kluczowych portów lotniczych, włączając Sydney, Auckland, Singapur.

Tusz z hejterskich haseł wykorzystany na nowo

Atrament użyty na butelkach Absoluta został przygotowany z przetworzonej farby z rasistowskich, homofobicznych i innych nienawistnych haseł namalowanych na ścianach wielu miast. W tym celu, zespół Absoluta udał się na protesty rasistowskie oraz przeciw LGBTQ, zebrał wszystkie niesione nienawistne hasła i zrobił z nich atrament. Potem użył go ponownie do zadrukowania limitowanej edycji butelki. Ponadto design butelki zawiera również słowo "miłość" w wielu językach, a szkło zostało pozyskane z recyklingu, w tym z butelek poprzedniej limitowanej edycji.

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała landing page oraz formaty reklamowe na Facebooka i Instagrama oraz formaty rich media do sieci. Dodatkowo, przygotowano konkurs konsumencki, w którym uczestnicy mogą wygrać dwuosobowy wyjazd do Szwecji. Wystarczy wejść na stronę akcji i wysłać butelkę Absoluta w wirtualną podróż. Zwycięzca zostanie wylosowany spośród wszystkich uczestników. Zabawa potrwa do połowy stycznia.

Koncern Pernod Ricard zaprosił 180heartbeats + Jung v Matt do współpracy po przejrzeniu dotychczasowego portfolio agencji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Absolut wymalował napisy na nowej butelce tuszem odzyskanym z nienawistnych haseł

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waidmanns
Podoba mi sie ta kampania.Mysle,ze jest ciekawa,pomyslowa,pozytywna i optymistyczna.
19 16
odpowiedź
User
bh
Jest właśnie wręcz odwrotnie. Straszne!
17 17
odpowiedź
User
GMP
Jest właśnie wręcz odwrotnie. Straszne!


No, miłość jest najgorsza. Ja kupuje tylko produkty, które komunikują źle skrywane potępienie. Ewentualnie jawną pogardę. Na pewno nie schodzę poniżej obgadywania za plecemi.
15 14
odpowiedź
User
Mat
Coraz głupsze te pomysły marketingowe...
To teraz dla równowagi trzeba tylko czekać na wersję wódki z tuszem zebranym z nienawistnych haseł skierowanych przeciw kościołowi, księżom, katolikom, narodowcom itd. No pogratulować inwencji po prostu.
18 14
odpowiedź
User
bumbum
Tjaaaa.
Suuuper pomysł.
Następną razą proponuję wziąć sadzę z tysiąca spalonych fur w Sylwestra w Paryżu... I zrobić Limited Edyszyn
"Absolut From Paris with love".
Aaaa nie...
Bo potem trzeba by to zdzierać z własnych flaszek jako rasistowskie hasło i przetopić w cholerę...
--
This world is going to the dogs.
16 12
odpowiedź