AbstrachujeTV, Polimaty i Adbuster znikają z oferty Agencji TVN

Materiały wideo pochodzące od youtuberów zrzeszonych w sieci partnerskiej LifeTube nie będą już dystrybuowane przez Agencję TVN.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Decyzję o zakończeniu współpracy podjęliśmy z powodów finansowych - mówi nam Kamil Bolek, PR & brand manager w firmie LifeTube. Z naszych informacji wynika, że LifeTube nie był zadowolony z wysokości kwot, które otrzymywali zrzeszeni w nim twórcy za dystrybucję swoich materiałów poprzez Agencję TVN.

Współpraca LifeTube i Agencji TVN trwała od czerwca ub.r. W ofercie serwisów x-news i x-link były obecne treści od youtuberów prowadzących m.in. takie kanały jak Lekko Stronniczy, Ravgor.TV, Niekryty Krytyk, Martin Stankiewicz, Cyber Marian, Wapniak, Mówiąc Inaczej, Polimaty, AdBuster, AbstrachujeTV, Szparagi, AbstrachujePLUS czy VlogMateusz. Teraz materiały te znikają z obu tych platform.

Agencja TVN zakończenia współpracy z LifeTube nie komentuje.

Sieć LifeTube współpracuje z ponad 200 kanałami youtube’owymi mającymi w sumie ponad 16 mln subskrybentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu