AC/DC na butelce Ballantine’s Finest

Zespół AC/DC pojawi się na edycji limitowanej Ballantine’s Finest True Music Icons.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
AC/DC na butelce Ballantine’s Finest

Ballantine's prezentuje kolekcję True Music Icons, będącą wyrazem szacunku dla najbardziej kultowych artystów muzycznych na świecie. Serię otwiera legendarny australijski zespół hardrockowy AC/DC założony w Sydney w 1973 roku przez braci Angusa i Malcolma Youngów. Uznawany za pioniera muzyki hardrockowej, choć członkowie zespołu zawsze klasyfikowali swoją muzykę jako rock and roll.

Ballantine's x AC/DC

Kolekcja True Music Icons honoruje artystów i zespoły, które nie tylko przyczyniły się do rozwoju kultury muzycznej, ale także stały się jej definicją.

Na Butelce Ballantine’s True Music Icons AC/DC znajduje się rozpoznawalny z daleka piorun w kolorze jarzącej się neonowej czerwieni, tworząc design oddający esencję muzyki grupy, nawiązujący do jej kultowego logo.

- Ballantine's od zawsze zawsze wspierał tych, którzy mają swoją własną wizję autentyczności i tych, którzy robią rzeczy po swojemu i z przekonaniem. AC/DC doskonale uosabia ten sposób myślenia i pewność siebie poprzez wyjątkowy i bardzo doceniany styl muzyczny, który od 50 lat pozostaje niezachwianą esencją zespołu - mówi Mathieu Deslandes, globalny dyrektor marketingu Ballantine's. 

Butelki Ballantine's True Music Icons AC/DC będą dostępne w Polsce w szerokiej dystrybucji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"