AchA PR wypromuje markę Oskoła

Oskoła, marka firmy Marwit, promowana będzie przez agencję AchA Public Relations.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
AchA PR wypromuje markę Oskoła

Agencja AchA PR odpowiada za działania na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo agencja odpowiedzialna będzie za kreacje wizerunku marki w mediach tradycyjnych oraz internetowych, a także kontakt z blogosferą.

Osobą odpowiedzialną za markę Oskoła jest Joanna Komorowska.

Umowa została zawarta do marca 2018 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem