SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wstrząśnij swoim porankiem” w kampanii nowych smaków Actimela (wideo)

Firma Danone poszerza ofertę marki Actimel o dwa nowe warianty: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Ich rynkowy debiut wspiera ogólnopolska kampania przygotowana przez agencje Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom.

Działania reklamowe pod hasłem „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem” obejmują emisję spotów w wybranych stacjach telewizyjnych, media społecznościowe i punkty sprzedaży (samplingi, materiały POS). Przewidziano również współpracę z blogerami.

Komunikacja nowych smaków będzie nawiązywać do globalnej kampanii „Mam moc", a jej hasłem przewodnim będzie „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem”.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R, VML Poland oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Marka Actimel poprzednio była reklamowana jesienią ub.r. - w związku z loterią, w której nagrodą była wycieczka do Norwegii.

Dołącz do dyskusji: „Wstrząśnij swoim porankiem” w kampanii nowych smaków Actimela (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl