SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Activia, Nike i Budweiser z najczęściej udostępnianymi reklamami 2014 r. (TOP 20)

Wśród reklam najczęściej udostępnianych w br. przez internautów w serwisach społecznościowych przeważają spoty związane z piłkarskimi mistrzostwami świata, a pierwsze miejsce zajął teledysk Shakiry promujący Activię.

Article

Lista publikowana corocznie przez firmę Unruly Media obejmuje 20 spotów reklamowych, które były najczęściej udostępniane przez użytkowników na Facebooku, Twitterze i blogach. W czołówce zestawienia za 2014 r. znalazły się produkcje związane z piłkarskimi mistrzostwami świata w Brazylii - na pierwszym miejscu znalazła się reklama Shakiry promujący Activię (na zasadzie lokowania produktu w formie charakterystycznych „uśmiechniętych” brzuchów), a na trzecim mundialowy spot Nike. W czołowej dziesiątce jest jeszcze inna reklama Nike oraz spot Castrola. Drugą pozycję zajmuje zrealizowany w formie żartu klip wytwórni Twentieth Century Fox.

Unruly Media zwraca uwagę na fakt, że spot Activii z Shakirą jest najczęściej udostępnianą reklamą w 5-letniej historii rankingu. Wynikiem ponad 5,819 mln udostępnień zdetronizował reklamę „The Force” Volkswagena przygotowaną na Super Bowl w 2011 r., która zanotowała 5,278 mln udostępnień.

- W sytuacji, gdy w ciągu jednej minuty na YouTube umieszczanych jest ponad 300 godzin nowych treści i przy miliardzie odsłon plików wideo każdego dnia na Facebooku odbiorcom bardzo już spowszedniały materiały filmowe - komentuje Oliver Smith, dyrektor rynku EMEA w Unruly. - Dlatego gdy konkretna marka jest w stanie przygotować spot, który potrafi zdobyć liczbę udostępnień idącą w miliony, to musimy mieć do czynienia z wyjątkowym dziełem reklamowym - podkreśla.

Ranking Unruly powstał na podstawie udostępnień dokonanych przez użytkowników od 1 stycznia do 19 listopada br.


Poniżej i na kolejnych podstronach prezentujemy 20 najczęściej udostępnianych reklam w 2014 r.


20. KLM: "Lost And Found Service"
670,4 tys. udostępnień

 

19. P&G: "Pick Them Back Up"
688,4 tys. udostępnień

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Activia, Nike i Budweiser z najczęściej udostępnianymi reklamami 2014 r. (TOP 20)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl