SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Burak za Martę Życińską dyrektorem marketingu PZU

Adam Burak, były rzecznik prasowy spółki Wrocław 2012 i dziennikarz Polsatu, został nowym dyrektorem biura marketingu PZU. Zastąpił Martę Życińską, która kilkanaście dni temu została zwolniona.

Adam Burak Article

Na początku marca br. pracę w PZU zakończyli Marta Życińska, która dyrektorem marketingu tej firmy była ponad cztery lata, oraz Michał Witkowski, rzecznik prasowy spółki, którego zastąpiła Kinga Kobus. Powodów rozstania z Martą Życińską biuro prasowe PZU nie podało. W branży marketingowej mówi się, że została zwolniona, a zmiany personalne w strukturach marketingu ubezpieczyciela są pochodną mianowania nowego prezesa PZU - pod koniec stycznia br. został nim Michał Krupiński.

Na stanowisko dyrektora marketingu władze PZU właśnie powołały Adama Buraka, który przez ostatnie trzy i pół roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i public relations spółki Wrocław 2012, zarządzającej Stadionem Miejskim we Wrocławiu. Odpowiadał za tworzenie strategii marketingowych, wsparcie sprzedaży i pozyskiwanie sponsorów. Stanowisko to łączył z funkcją rzecznika prasowego.

W latach 2008-2012 Burak był dziennikarzem Telewizji Polsat, wcześniej pracował jako dziennikarz w Tok FM.

- Najważniejszym zadaniem stojącym przede mną i zespołem marketingu jest położenie mocniejszego nacisku na wsparcie sprzedaży produktów PZU. Wykorzystamy do tego nowoczesne narzędzia oraz postawimy na niestandardowe kanały komunikacji i digitalizację. Jako lider na rynku ubezpieczeń, chcemy przodować w zakresie szeroko rozumianych innowacji, które pozwolą nam znaleźć się jeszcze bliżej klienta. Opracowywana właśnie nowa, długofalowa strategia marketingowa ujrzy światło dzienne w najbliższych tygodniach - zapowiada Adam Burak.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Adam Burak za Martę Życińską dyrektorem marketingu PZU

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ankaszept
Michał Witkowski był super przyzwoitym gościem. Nie powinno zwalniać się takich ludzi. Słabe to
16 9
odpowiedź
User
gość
Z tym liderem ubezpieczeń to bym nie przesadzał, oferta taka sobie i droga. No cóż jak się na nowe loga wydaje miliony.
12 9
odpowiedź
User
Konrad
Z tym liderem ubezpieczeń to bym nie przesadzał, oferta taka sobie i droga. No cóż jak się na nowe loga wydaje miliony.


.... i dlatego trzeba wymienić całą kadrę zarządzającą tej firmy
12 9
odpowiedź
User
najlepsza zmiana
Ja rozumiem, że trzeba zmieniać, że trzeba pomagać kolegom, i nawet rozumiem, że marketing jest przez decydentów traktowany jak nie wiadomo co, ale na dyrektora największego ubezpieczyciela w Polsce mogli chyba znaleźć kogoś z czymś lepszym w cv niż stadion miejski we Wrocławiu.
18 9
odpowiedź
User
Aja
Wreszcie się skończyły rządy w Marto-kingu i wielka pomarańczowa spółka.
19 15
odpowiedź