SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Małysz w nowej kampanii Banku Pocztowego promuje "Kredyt na raz"

Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Kredyt na raz”. W ramach oferty klienci mogą w trakcie jednej wizyty w placówce Banku, bądź Poczty Polskiej, uzyskać bez prowizji do 4 500 złotych i przeznaczyć je na dowolny cel. Nową ofertę promuje ambasador Banku Pocztowego - Adam Małysz.

Article

Działania marketingowe w ramach kampanii „Kredyt na raz” realizowane będą w mediach oraz online. Spot reklamowy emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. Radiu Zet, RFM oraz w niemal 80 rozgłośniach lokalnych.

Wsparciem dla kampanii radiowej będą działania prowadzone w internecie, obejmujące między innymi reklamy w przeglądarce Google oraz Google Display Network, a także promocję na portalu społecznościowym Facebook.

- Koniec wakacji to okres większych wydatków – nie tylko tych związanych z powrotem dzieci do szkoły, ale też innych, jak odkładany czy spóźniony urlop, czy drobne remonty przed zimą. Na wszystkie te potrzeby można wykorzystać środki pozyskane w ramach gotówkowego „Kredytu na raz”. Stąd nasza decyzja o promowaniu tego rozwiązania właśnie teraz. Kampanię reklamową, tak jak poprzednie, będzie wspierał swoim wizerunkiem Adam Małysz, który jest ambasadorem Banku Pocztowego - mówi Mariusz Gorzeń, szef marketingu Banku Pocztowego.

Za produkcję spotu radiowego odpowiedzialna była agencja Grandes Kochonos, a planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Effective Media Solutions.

W ramach oferty „Kredyt na raz” w Banku Pocztowym klienci indywidualni mogą uzyskać do 4 500 złotych z przeznaczeniem na dowolny cel. Środki, w ramach tej oferty  bez prowizji, przyznawane są w oparciu o oświadczenie o wysokości i źródle dochodu. Decyzja kredytowa zapada nawet w dniu złożenia wniosku kredytowego, a środki wypłacone mogą zostać  przelewem na konto lub gotówką w placówce Banku bądź Poczty Polskiej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Adam Małysz w nowej kampanii Banku Pocztowego promuje "Kredyt na raz"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl