Adam Małysz z Pandą promuje konkurs EnveloBanku

EnveloBank i Bank Pocztowy rozpoczęły konkurs „Przygody w porządku”, w którym nagrodzą znajomość przygód Adama Małysza i Pandy, którzy reklamują ich oferty od wiosny br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Adam Małysz z Pandą promuje konkurs EnveloBanku

Konkurs, która potrwa do 6 września br. nawiązuje do prezentowanych w internecie od maja br. filmów branded content. Pytania konkursowe, na które odpowiedzieć można nastronie www.przygodywporzadku.pl dotyczą szczegółów, które pojawiały się w czterech odcinkach internetowego cyklu z udziałem Adama Małysza i Pandy.

- Filmy branded content w prosty, zabawny i nieoczywisty sposób prezentują rozwiązania bankowe dostępne w ofercie Banku Pocztowego i EnveloBanku. Niespotykany w sektorze finansowym charakter filmów skłonił nas do zorganizowania tego konkursu. W naszej opinii jest to doskonałe narzędzie budujące większe  zaangażowanie klientów w naszą markę - mówi Mariusz Gorzeń, naczelnik Wydziału Webmarketingu i Komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

Wśród nagród w konkursie są m.in. rower Specialized Pitch, 3 kamery GoPro Hero7 White oraz 5 kart podarunkowych Decathlon o wartości 200 zł.

Reklamowany w kampanii przez Adama Małysza "Kredyt w Porządku" z niską ratą i wygodnym EnveloKontem dostępny jest w kwocie do 100 tys. zł na okres aż do 10 lat. RRSO dla reprezentatywnego przykładu wynosi 11,47. Można z niego korzystać od 1 marca br. Dodatkowo do 31 lipca br. klienci, którzy zdecydują się na otwarcie EnveloKonta mają okazję do skorzystania z kredytu na preferencyjnych warunkach.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"