SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Szczepocki head of design w Fat Baby

Adam Szczepocki objął stanowisko head of design w agencji reklamowej Fat Baby. Do firmy przeszedł z Change Integrated.

AdamSzczepocki

Adam Szczepocki jako head of design w agencji reklamowej Fat Baby odpowiada za rozwój kompetencji designerskich firmy. Swoją karierę w branży reklamowej rozpoczął w agencji Doug Faber Family, a później Change Integrated, gdzie pracował m.in. dla takich firm i marek jak BMW, MINI, Skoda, PZU, Polpharma, Jelfa, Orlen, Play, Netia i Philips. Współtworzone przez niego kampanie zdobywały wyróżnienia na polskich i zagranicznych festiwalach reklamowych, m.in. dwukrotnie Grand Prix Golden Drum.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Adam Szczepocki head of design w Fat Baby

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl