SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adform wchodzi do Polski z Bartoszem Malinowskim

Firma Adform, zajmująca się rozwiązaniami z zakresu sprzedaży reklam internetowych w modelu real-time bidding, otworzyła oddział w Warszawie. Kieruje nim Bartosz Malinowski, poprzednio związany z Adobe.

Adform oferuje domom mediowym, reklamodawcom i wydawcom internetowym zautomatyzowany system typu brand-led media. Obejmuje on rozwiązania w zakresie RTB oraz tradycyjnej reklamy graficznej, w tym planowanie kampanii,  targetowanie emisji oraz optymalizację kreacji i analitykę.

Warszawskie biuro to piętnasty oddział zagraniczny wywodzącej się z Danii spółki. - Widzimy ogromny potencjał rozwoju polskiego rynku online. Od pewnego czasu odnotowujemy też trend zakładania w Warszawie firm ATD (Agency Trading Desks), które stanowią huby dla Europy Środkowo-Wschodniej. Uznaliśmy więc, że to dobry moment, aby silniej zaistnieć na rynku polskim - tłumaczy Martin Stockfleth Larsen, dyrektor ds. marketingu w Adform.

Polskim biurem firmy będzie kierował, jako dyrektor ds. rozwoju, Bartosz Malinowski. Będzie pracować z obecnymi i nowymi klientami firmy, w tym z domami mediowymi, agencjami, reklamodawcami i wydawcami.

Poprzednio Malinowski był związany z Adobe, gdzie zajmował się zarządzaniem sprzedażą bezpośrednią, relacjami z partnerami sprzedaży pośredniej, marketingiem i projektami PR na rynek EMEA. Wcześniej pracował w departamencie sprzedaży w IBM.

Dołącz do dyskusji: Adform wchodzi do Polski z Bartoszem Malinowskim

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ziutek
Trzy lata się zbierali, a niby odpowiedni moment jest teraz? teraz jest po herbacie.
odpowiedź