SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adform zwiększa przewagę konkurencyjną dzięki najnowszemu rozwiązaniu ID Fusion, które wspiera działania programatyczne w tzw. otwartym internecie

ID Fusion to zbudowane przez Adform, pierwsze na świecie programatyczne rozwiązanie, które obsługuje zarówno identyfikatory first-party jak i third-party na wszystkich przeglądarkach i urządzeniach. Opracowane zostało jako bezpośrednia odpowiedź na coraz bardziej pofragmentowany rynek identyfikacji użytkownika. ID Fusion jednocześnie daje znaczną przewagę konkurencyjną wszystkim CMO, którzy są otwarci na wdrażanie najnowszych rozwiązań w obszarze marketingu cyfrowego.

Adform, jedyna niezależna, w pełni zintegrowana platforma reklamowa wprowadza ID Fusion – zaawansowany silnik wspierający przyszłe działania marketerów w oparciu o identyfikatory 1st Party. Jako pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku, ID Fusion z powodzeniem pomaga w dotarciu do ponad 50% użytkowników niedostępnych do tej pory na urządzeniach, przeglądarkach i kanałach, które aktywnie blokują ciasteczka 3rd Party.

Rezultaty kampanii klientów Adform wskazują na:
●    wzrost realnych zasięgów o 120%
●    redukcję strat na mediach o ponad 60%
●    3x wzrost średniej stopy konwersji

Kontynuując sukces Adform FLOW z 2020 roku, nowej wersji platformy reklamowej, której opracowanie zajęło trzy lata, ID Fusion łączy możliwość aktywacji identyfikatorów 1st Party oraz 3rd Party na wszystkich przeglądarkach i urządzeniach przy zachowaniu pełnej prywatności użytkownika internetu. Rozwiązanie to wspiera kierowanie reklam oparte o dane, optymalizację oraz raportowanie w środowiskach Firefox, oraz Safari, gdzie identyfikatory 3rd Party są od kilku lat blokowane. Podczas gdy projektowane dopiero rozwiązanie ‘Topics’ firmy Google ograniczone jest wyłącznie do przeglądarki Chrome, a identyfikatory ‘Unified ID 2.0’ mają ograniczone działanie w obrębie jednego typu identyfikatora, ID Fusion firmy Adform dopasowuje się do każdego typu identyfikatora first-party, dając dodatkowy zastrzyk pewności w działaniach nowoczesnego CMO.

Oliver Whitten, Chief Operating Officer w Adform komentuje: „Jesteśmy w punkcie zwrotnym, jeśli chodzi o branżę digital. W odpowiedzi na decyzję Chrome, zapowiadającą wycofanie wsparcia dla popularnych 3rd Party cookies, pojawiła się lawina nowych identyfikatorów. Fakt ten powoduje obecnie wiele niespodziewanych wyzwań dla marketerów pracujących na systemach, które zbudowane zostały wokół identyfikatorów 3rd Party”.

Whitten dodaje również: „Pofragmentowany obszar prywatności użytkowników i samego ekosystemu identyfikatorów potrzebuje wszechstronnego, elastycznego i skalowalnego rozwiązania, które można zaadoptować w każdej przeglądarce i na dowolnym urządzeniu.  Adform wierzy w otwarty, oparty na przychodach z reklam internet, w którym konsumenci mają więcej kontroli nad swoimi danymi, niż w przypadku tzw. walled gardens. Pozwalać ma to marketerom na zyskanie cennego wglądu w odniesieniu do własnych działań oraz dostarczanie jakościowo lepszych kampanii.  ID Fusion wspiera obydwie strony tego równania, gdzie spełnione są zaawansowane wymogi stawiane przez wielu CMO przy poszanowaniu prywatności użytkowników”.

Danny Hopwood, SVP, Global Head of Digital Display & Investment Solutions w OMG Global Investment dodaje: „Świat identyfikatorów first-party już jest dostępny i my jako Omnicom jesteśmy dumni, że możemy być na czele zmian. Uważamy, że ID Fusion pozwala nam zmniejszyć naszą zależność od ciasteczek 3rd Party i udowadnia tym samym, że można już w obecnej chwili prowadzić kampanie z wykorzystaniem identyfikatorów 1st party, nie czekając na 2023 rok, kiedy to upłynie termin wyznaczony przez przeglądarkę Chrome. Pierwsze rezultaty wskazują na istotne korzyści płynące z dotarcia dzięki ID Fusion do środowisk, które nie wspierają już obsługi ciasteczek 3rd party, takich jak Firefox i Safari oraz pozwalają uzyskać inkrementalne korzyści w testowanych kanałach.”

Bartosz Malinowski, Regional President CEE, MEA & APAC w Adform dodaje: “2 lata temu postawiliśmy tezę, że przyszłością będą systemy, które w elastyczny sposób potrafią połączyć identyfikatory z różnych źródeł. Dzisiaj nie dość, że nasza tezą przeszła próbę czasu, to jeszcze dostarczyliśmy naszym klientom gotowe rozwiązanie, które umożliwi im skuteczne prowadzenie kampanii z poszanowaniem prywatności użytkowników w erze Post-Cookie”.

ID Fusion daje marketerom korzyści w postaci zwiększonego zasięgu i potencjałach liczonych w milionach nowych użytkowników, co z kolei ma wpływ na szybszy zwrot wydatków na reklamę. Uśrednione wyniki z wykorzystania identyfikatorów 1st Party przekładają się na co najmniej dwukrotny wzrost wskaźnika kliknięć w reklamę (CTR) oraz wskaźnika konwersji (CR) w środowiskach Safari oraz Firefox.

O Adform
Adform jest jedyną globalną, niezależną i w pełni zintegrowaną platformą reklamową zbudowaną pod nowoczesny marketing. Unikalna technologia korporacyjna – Adform FLOW – posiada najwyższej jakości UX oraz pozwalającą na skalowanie modułową otwartą architekturę do płynnego zarządzania całym cyklem kampanii cyfrowej. Zapewnia ponadto zwiększoną kontrolę i przejrzystość cyfrowych działań, utrzymując prawo klienta do całkowitej własności danych z kampanii. Od 2002 roku Adform tworzy technologię wspomagającą współpracę człowieka z maszyną, dostarczając tym samym tzw. rozszerzoną inteligencję, wzmacniającą wyniki biznesowe klientów na całym świecie.

Więcej informacji pod adresem: www.adform.com