SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

adidas Poland wybrał agencję Tailor Made PR

Agencja Tailor Made PR rozpoczęła współpracę z marką adidas Poland w zakresie obsługi public relations i prowadzenia komunikacji w social media. Firma została wybrana w drodze przetargu.

Article

Do zadań agencji Tailor Made PR należy prowadzenie showroomu oraz koordynacja aktywności w kanałach e-commerce. Do tej pory agencja współpracowała z adidas w zakresie działań public relations dla kategorii Originals i Performance.

Za obsługę klienta ze strony agencji odpowiada dziewięcioosobowy zespół, na czele którego stanęła client service director Dominika Zioło. Do zespołu należą Marta Lewowska i Paulina Podczaszyńska, a dołączyli Bartosz Orzechowski (były redaktor i wydawca portalu sport.pl), który będzie odpowiedzialny za działania PR dla kategorii football, oraz Anna Szczypczyńska, dziennikarka i blogerka biegowa, odpowiedzialna za działania PR dla kategorii running.

Szefem zespołu odpowiedzialnego za działania dla adidas Poland w social media został Michał Maliński, który ostatnio pracował jako social manager w Cheil Worldwide. Wspierać go będzie Katarzyna Chocyk, specjalistka w tematyce nowych mediów, znana także jako blogerka Catewalk. Managerem showroomu został Tomasz Brzęcki.

Działania reklamowe dla adidas Poland są planowane przez dom mediowy Carat Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: adidas Poland wybrał agencję Tailor Made PR

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
dziwię się, ze Adidas wrócił do agencji, która tak dała ciała przy aferze z zamalowaniem graffiti na Służewcu
11 8
odpowiedź
User
Piotr Migas
O Boże...
"blogerka biegowa" ?!!? oraz blogerka "Catwalk"
a żeby było ciekawiej i gorzej osobny dom mediowy "planujący" działania reklamowe
jak ktoś w Niemczech się zgodził na takie marnotrawienie kasy??
8 8
odpowiedź