AdOcean wprowadza retargetowanie

Dostarczająca usługi adserwerowe firma AdOcean wprowadziła do swojego systemu emisji reklam nową funkcjonalność - retargetowanie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe rozwiązanie AdOcean pozwala na dotarcie do określonej grupy użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem bądź usługą na stronie reklamodawcy.

Oprócz ustalenia grupy użytkowników zainteresowanych daną tematyką na stronie, retargetowanie umożliwia również wyselekcjonowanie tych internautów, którzy mieli kontakt z komunikatem reklamowym. Dzięki temu reklamodawca uzyskuje możliwość ponownego zareklamowania usługi bądź produktu osobom, które widziały daną reklamę wcześniej, lecz nie zdecydowały się na wykonanie akcji (np. zakupu produktu).

Dzięki zastosowaniu retargetowania klienci AdOcean mają uzyskać możliwość zwiększenia efektywności prowadzonych kampanii sprzedażowych oraz optymalizacji kosztów realizowanych działań promocyjnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN