Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć associate creative directors w 180heartbeats + Jung v Matt

Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński awansowali na nowo utworzone dyrektorskie stanowiska associate creative directors w dziale kreacji i designu. agencji 180heartbeats+Jung v Matt.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć associate creative directors w 180heartbeats + Jung v Matt
Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński

Adrian Zwierzyński jest multidyscyplinarnym kreatywnym z dwunastoletnim doświadczeniem w reklamie. Ze 180heartbeats+Jung v Matt związany jest od 4 lat. W ciągu ostatnich kilku lat miał okazję pracować w agencjach o różnych profilach. Doświadczenie zawodowe dobywał w agencjach Neon Shake oraz VMLY&R Poland. Pracował m.in. dla Western Union, Decathlon, IKEA oraz marki Cheetos PepsiCo.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marek-kaleta-180heartbeats-jung-v-matt-design-director ##

Kamil Kuć jest w branży ponad dekadę, ze 180heartbeats związany jest blisko trzy lata. W połowie studiów psychologicznych trafił do agencji kreatywnej we Wrocławiu, gdzie zaczynał od pracy dla lokalnych klientów.

Zespół Kuć i Zwierzyński od początku pracy w 180heartbeats prowadzi działania dla Google i YouTube. W portfolio mają także kampanie dla Zalando, Huawei, Amnesty International i akcję #chodźdokina czy #hakujemy_hit.

Dział kreacji i designu 180heartbeats + Jung v Matt liczy obecnie dwadzieścia osób. Zarządza nim Michał Sęk, executive creative director & partner.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?