SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Advanced Public Relations dla Pepe Jeans

Agencja Advanced Public Relations prowadzi działania PR dla Pepe Jeans London

Pepe Jeans London, jedna z najważniejszych europejskich firm produkujących odzież dżinsową, zdecydowała się powierzyć opracowanie programu PR i jego realizację agencji Advanced Public Relations (APR).

Głównym celem działań PR prowadzonych dla Pepe Jeans London jest wzmocnienie świadomości marki wśród grupy docelowej - ludzi młodych, energicznych, lubiących zmiany, ceniących wygodę i niepowtarzalny styl, interesujących się modą, muzyką, sztuką i nowymi trendami we wszystkich sferach kultury. Agencja APR jest odpowiedzialna za komunikację medialną.

"Praca dla Pepe Jeans w Polsce jest niezwykle inspirująca." - mówi Anna Kniaginin-Ciszewska, Dyrektor Generalny Advanced Public Relations. "Ostatnio zrealizowanym projektem jest współpraca z artystami musicalu "Romeo i Julia czyli Sny w Weronie", którego światowa prapremiera odbyła się 8. października br. na warszawskim Torwarze. Młodzi artyści występują w ubraniach między innymi marki Pepe Jeans London. Twórcy wydarzenia artystycznego na miarę kultowego "Metra" wybrali Pepe Jeans, ponieważ jej charakter odpowiada estetyce musicalu i oddaje ducha współczesnej młodzieży. W ostatniej kolekcji Pepe Jeans, podobnie jak w spektaklu, przeplatają się motywy miłości i śmierci." - dodaje Anna Kniaginin-Ciszewska, Dyrektor Generalny Advanced Public Relations.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z APR-em. - komentuje Aneta Szopa - Manager Koordynujący Pepe Jeans Polska. "Niezłe pomysły, szybka realizacja oraz zrozumienie specyfiki naszej marki pozwoliło na wypracowanie programu public relations, który już teraz daje dobre rezultaty." - Aneta Szopa - Manager Koordynujący Pepe Jeans Polska.

Dołącz do dyskusji: Advanced Public Relations dla Pepe Jeans

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl