Aflofarm we współpracy z Jagą Hupało wprowadza nową markę kosmetyczną

Artishoq to nowa marka produktów do kompleksowej pielęgnacji włosów wprowadzona przez Aflofarm Farmacja Polska wspólnie z artystką fryzjerstwa Jagą Hupało.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W linii Artishoq znajduje szampon, który jednocześnie myje i pielęgnuje włosy oraz skórę głowy. Uzupełnieniem pielęgnacji są dwie odżywki: ekspresowa kuracja nawilżająca oraz ekspresowa kuracja chroniąca i utrwalająca kolor. Dla włosów bardziej wymagających regenerujący mus do włosów w formie maski oraz multifunkcyjna kuracja bez spłukiwania.

Aflofarm informuje, że priorytetem w kreowaniu marki było zrozumienie potrzeb różnych kobiet.

- Chciałam stworzyć produkty, które wykorzystywałaby siłę płynącą z natury, lecz wzbogaconą o wiedzę, jaką dostarcza nam biotechnologia. Prace trwały prawie 5 lat, lecz w rezultacie udało nam się stworzyć produkty oparte na wyciągach pochodzenia naturalnego. Wybierając je kierowałam się udowodnioną skutecznością działania składników roślinnych. Znajdziecie je zarówno w składnikach aktywnych – to na przykład wiodący w linii ekstrakt z karczocha, z kawioru, sok aloesowy i pentawityna, ale również w surowcach bazowych i myjących - mówi Jaga Hupało, ekspertka od włosów, stylistka fryzur i właścicielka pracowni Born To Create.

grafika

Marka Artishoq oparta jest na przyjaznych środowisku składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego, większość zastosowanych składników ulega biodegradacji. Do produkcji opakowań wykorzystano tworzywo z recyklingu, by na ile to możliwe, nie wykorzystywać nowych surowców, lecz wtórnie użyć już istniejących. Dzięki temu produkcja opakowań zużywa mniej nowych zasobów.

Poza kosmetykami w linii Artishoq znajdują się też dwa suplementy diety: zdrowe i piękne włosy z biotyną oraz zdrowe i piękne włosy ze skrzypem. Wzmacniają włosy, skórę i paznokcie.

Produkty z linii Artishoq dostępne są od maja wyłącznie w sieci Rossmann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu