Rodzinne rytuały z Małgorzatą Sochą w kampanii sklepów Agata (wideo)

Salony meblowe Agata rozpoczęły nową odsłonę kampanii „Dla każdego coś”. Tym razem Małgorzata Socha pomaga tym razem małżeństwu z gromadką dzieci w wyborze łóżka „do zadań specjalnych”. Autorem kreacji jest agencja PZL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rodzinne rytuały z Małgorzatą Sochą w kampanii sklepów Agata (wideo)

Salony Agata emisją nowych spotów kontynuują kampanię rozpoczętą w lutym br., która utrzymana jest w zabawnej i humorystycznej konwencji.

Tym razem marka podkreśla, że każda rodzina jest inna, ma swoje upodobania i przyzwyczajenia,  ale mimo to w salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie. Małgorzata Socha doradza małżeństwu z gromadką dzieci, które informują, że będą spać w sypialni rodziców, więc łóżko pełni w ich domu wyjątkową funkcję. Aktorka z przymrużeniem oka podkreśla, że rodziny mają swoje rytuały i warto je pielęgnować.

- Podczas realizacji filmów reklamowych chcieliśmy pokazać sytuację, z którą wielu z nas może się utożsamić. Spot jest przejaskrawieniem rodzinnej prozy życia. Bez wątpienia odbiorcy dostrzegą, jak w lustrzanym odbiciu, własne, codzienne doświadczenia - komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

 

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.  

Spotom emitowanym w telewizji towarzyszy akcja 60 rat 0 proc. bez dodatkowych kosztów albo 100 złotych rabatu za każde wydane 1000 złotych. Oferta będzie obowiązywać do 5 sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana