Agata Palmowska jako creative lead w Kamikaze

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyła Agata Palmowska obejmując stanowisko creative lead. Poprzednio pracowała jako ceative group head w agencji Plej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agata Palmowska jako creative lead w Kamikaze
Agata Palmowska

Palmowska będzie pracować na pół etatu, co ma pozwalać jej łączyć pracę w agencji z własnymi projektami społecznymi, a także współpracą z agencją brandingową PG Brand Reforming.

Przed rozpoczęciem pracy dla Kamikaze pracowała w agencji Plej, jako creative group head, obsługując m.in. klientów takich jak: Play, Tchibo, Energizer, Klif czy L’Oreal.

W swojej karierze zawodowej pracowała także dla takich agencji jak K2, Isobar, Cheil, Publicis i Artegence. Przez kilkanaście lat zdobywała doświadczenie współtworząc kampanie m.in. dla takich marek jak Coca-Cola, Huawei, Samsung, IKEA, PZU, Volkswagen, czy MSWiA.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu