SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency wygrywają Young Creatives

Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency wygrali tegoroczną edycję konkursu Young Creatives Eurobest w kategorii Integrated.

Article

Konkurs wygrali Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency. Z kolei Marta Adamkowska i Marta Tomczak z agencji BBDO Warszawa zostali wyróżnieni nominacją. Drużyny mierzyły się z briefem  partnera kategorii - L'Oréal.

W tym roku jury tworzyli  Marcin Mroczek (Grupa Freundschaft, Małgorzata Adamczyk (Strategpol), Piotr Chrobot (Brand New Galaxy), Paweł Czartoryski (freelance) oraz Magda Kramer (Saatchi & Saatchi).

Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. W nagrodę zostali zakwalifikowani do Eurobest Young Creatives Integrated Competition. Wygrali także wygrali wyjazd do Barcelony na festiwal  Art Directors Club of Europe.

Dołącz do dyskusji: Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency wygrywają Young Creatives

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uj
Te feedersy to sie robia najbardziej kreatywne na rynku brawo
odpowiedź
User
designer
Te feedersy to sie robia najbardziej kreatywne na rynku brawo


pozdro dla całej agencji, zdolne mordy!
odpowiedź
User
najedzony
Te feedersy to sie robia najbardziej kreatywne na rynku brawo
tylko gdzie te kejsy i te nagrody?
odpowiedź