Agencja Double Brand autorem nowego wizerunku Biura Plus

Biuro Plus, ogólnopolska firma dostarczająca rozwiązania w zakresiefunkcjonowania biura, wybrała agencję Double Brand i powierzyła jejodświeżenie swojego wizerunku.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Do zadań Double Brand należało stworzenie nowego logotypu orazopracowanie key visuala (głównego motywu graficznego) dlamateriałów promocyjnych z ofertą Biura Plus (m.in. katalogproduktowy, strona www) oraz firmowych (wizytówki, koperty,listownik).

Biuro Plus wybierało nowy znak graficzny z ponad 100 propozycjiprzedstawionych przez różne agencje.

W nowym logotypie zachowana została podstawowa kolorystyka BiuraPlus (granat i czerwień) utożsamiana od lat z tą firmą. Projektygraficzne, które powstały na bazie nowego key visuala porządkująkomunikację Biura Plus. Wprowadzono między innymi kolorydefiniujące poszczególne grupy produktów oraz ikony informacyjneułatwiające poruszanie się po ofercie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu