SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Dziadek do orzechów obsługuje social media marki SoFood

Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki SoFood w 2022 roku.

Do zadań agencji będzie należało przygotowanie i realizowanie strategii komunikacyjnej na Facebooku i Instagramie marki, a także współpraca z influencerami, opracowanie planu aktywacji oraz zaprojektowanie architektury komunikacji.

Efekty ich pracy będzie można zobaczyć już w styczniu na profilach SoFood.

-Sami wiemy doskonale jak istotnym wsparciem dla zabieganego dnia są wygodne, jakościowe i zdrowe gotowe posiłki. Z przyjemnością więc przyjęliśmy do wiadomości, że to właśnie naszej agencji powierzono opiekę nad budowaniem wizerunku SoFood w social mediach - mówi Mateusz Zapała, Planner w agencji Dziadek do orzechów.

Dołącz do dyskusji: Agencja Dziadek do orzechów obsługuje social media marki SoFood

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl