SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Huddleston Melon Design zaprojektowała nowy wizerunek dla syropów Herbapol Lublin

Herbapol Lublin jako lider kategorii syropów owocowych i  marka bazująca na 68 latach doświadczenia, zdecydowała się na lifting wizerunkowy syropów Owocowa Spiżarnia.

Article

Zadaniem agencji brandingowej Huddleston Melon Design była taka zmiana projektu graficznego opakowań, aby pozyskać młodszą grupę konsumentów, odświeżyć wizerunek marki, a przede wszystkim podkreślić naturalność, apetyczność i najwyższą jakość produktu.

Zastosowanie charakterystycznego wykrojnika etykiety w połączeniu z innowacyjnym kadrowaniem ludowego motywu, nadało nowemu wizerunkowi oryginalności i unikalności. Nowe opakowania to doskonałe połączenie tradycji z nowoczesnością.


Zmianie poddane zostało całe portfolio syropów Owocowa Spiżarnia Herbapol Lublin obejmujące 34 SKU w różnych pojemnościach i smakach.

www.huddleston.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej