SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Kool Things wypromuje w Europie grę Nioh

Agencja full service Kool Things rozpoczyna współpracę z Koei Tecmo Games, japońskim wydawcą gier komputerowych. Klient wybrał firmę w konkursie ofert.

 

Article

Do zadań agencji należy promocja gry Nioh (w wersji na PC) w pięciu krajach Europy: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Rosji oraz w Polsce. Współpraca obejmuje marketing influencerski oraz przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych we współpracy z agencją social media Follow.

Prace pod stronie agencji koordynują Maciej Piotrowski - account manager oraz Aleksander Pakulski, wiceprezes Kool Things.

Agencja została wybrana w konkursie ofert. Współpraca ma charakter projektowy.

Premiera gry Nioh w wersji przeznaczonej na komputery PC jest zaplanowana na początek listopada bieżącego roku. Jej producent -  Koei Tecmo Games – ma w portfolio także takie tytuły jak Ninja Gaiden, Dead or Alive, Fatal Frame czy Romance of the Three Kingdoms.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Kool Things wypromuje w Europie grę Nioh

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl