SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Medialna Strategic Advisors dla Freeway OMT Group

Agencja Medialna Strategic Advisors (dawniej Agencja Medialna All Inclusive) ma nowego klienta - firmę Freeway OMT Group, oficjalnego dystrybutora marek GoPro, Aftershokz i Skullcandy w Polsce.

Article

Agencja będzie odpowiadała za działania public relations, realizowała strategię komunikacyjną, dbała o wizerunek marek w Polsce oraz relacje z mediami, ze szczególnym uwzględnieniem mediów technologicznych i lifestylowych. Zespołowi agencji powierzono też nadzór nad organizacją i przeprowadzaniem testów dziennikarskich produktów sprzedawanych przez dystrybutora: kamer GoPro oraz słuchawek Aftershokz i Skullcandy.

Za nadzór biznesowy i realizacyjny nad projektem odpowiedzialna jest Marta Biernacka - Miernik, która w agencji zajmuje się klientami strategicznymi oraz Joanna Dargiewicz - Rożek, która w projekcie będzie koordynować działania z zakresu media relations.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony, agencja została wybrana w drodze zapytania ofertowego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Medialna Strategic Advisors dla Freeway OMT Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl