SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja MediaMocni zmienia nazwę na More N' More

Agencja reklamowo-eventowa MediaMocni zakończyła rebranding, w wyniku którego zmieniła nazwę na More N’ More. Zmiana podyktowana jest przede wszystkim poszerzeniem kompetencji.

Article

Nowa nazwa ma podkreślać gotowość firmy do nieustannego dawania z siebie więcej. Tę chęć przekraczania granic i poszukiwania zaskakujących, oryginalnych rozwiązań najwyższej jakości podkreśla również nowy claim: „Creativity comes standard”.

- Do tej pory MediaMocni kojarzeni byli na rynku reklamy jako agencja kreatywna z kompetencjami ATL, BTL i Digital, ale chcieliśmy dać także naszemu brandowi eventowemu nowy start, markę, która weźmie pod swoje skrzydła obydwa zespoły i nada im spójną filozofię - More N’ More Events oraz More N’ More Advertising - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Strzałkowski, client service director agencji.

Dział eventowo-produkcyjny ma uzupełniać w pełni kompetencje agencji kreatywnej i pozwolić przygotowywać kompleksowe oferty 360 stopni. - Prężny zespół kreacji wspiera dział eventowy i pozwala tworzyć jedne z najlepszych KV i wizualizacji na rynku agencji zajmujących się organizacją imprez - mówi Strzałkowski. I dodaje: - Istotnym aspektem wpływającym na zmianę, jest także częsta współpraca z zagranicznymi działami marketingu naszych klientów – polska nazwa nie zawsze była zrozumiała I tym samym nie niosła ze sobą odpowiednich konotacji z marketingowymi kompetencjami. Teraz angielska nazwa oraz claim uwypuklają właśnie kompetencje obydwu działów -podkreślamy, że możemy więcej i zawsze szukamy nowych rozwiązań dla naszych klientów.

W portfolio agencji znajdują się takie firmy i marki jak Multimedia Polska, Samsung, Philips, Grupa PKP, Bridgestone, BMW, Henkel, Lyreco, PGE i XTB.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja MediaMocni zmienia nazwę na More N' More

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
Nowa nazwa ma podkreślać gotowość firmy do nieustannego dawania z siebie więcej.
Tę chęć przekraczania granic i poszukiwania zaskakujących, oryginalnych rozwiązań najwyższej jakości podkreśla również nowy claim: „Creativity comes standard” rety, ileż razy czytałem taki bełkot :/

LESS is more... podobno.
11 8
odpowiedź