SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja MSLGroup zajmie się komunikacją festiwalu Golden Drum

Agencja MSLGroup została po raz czwarty wyłącznym partnerem PR festiwalu reklamowego Golden Drum. Agencja zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań komunikacyjnych na 15 rynkach CEE (Europy Centralnej i Wschodniej).

Article

Dwudziesta szósta edycja konkursu kreatywnego Golden Drum odbędzie się 17 i 18 października br. w Portorož w Słowenii.

Warszawski hub agencji MSL na rynki Europy Środkowo-Wschodniej będzie odpowiedzialny za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych Festiwalu Golden Drum w Chorwacji, Bułgarii, Czechach, Finlandii, Grecji, na Węgrzech, we Włoszech, Czarnogórze, Macedonii Północnej, Polsce, Serbii, Słowacji, Rumunii, Rosji i Turcji. W projekcie wezmą udział agencje MSL i lokalne biura Publicis Groupe, które sprawdziły się w pracy na rzecz poprzednich odsłon festiwalu.

Ceremonię wręczenia nagród zaplanowano na 18 października br. Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu mija 13 sierpnia. Shortlisty nominowanych do nagród zostaną ogłoszone 3 dni później, 16 października br. Z kolei zainteresowani konkursem Young Drummer mogą zgłaszać swoje projekty do 19 września br.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja MSLGroup zajmie się komunikacją festiwalu Golden Drum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl