SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa konkurs ofert na kampanię 360 „Pełnosprawni w miłości” Fundacji Avalon

Fundacja Avalon wspierająca osoby z niepełnosprawnością wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia do realizacji kampanii społecznej “Pełnosprawni w miłości” realizowanej w ramach projektu Sekson.

Article

Celem działań jest zmiana społecznej percepcji osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w zakresie budowania relacji, związków intymnych oraz zakładania rodziny. Kampania ma pokazać, że niepełnosprawność ruchowa nie stanowi bariery w realizowaniu takich aspektów życia jak relacje rodzinne, towarzyskie, intymne oraz rodzicielstwo.

Projekt ma także promować ideę otwartości na niepełnosprawność w debacie o rodzicielstwie, związkach i możliwościach nawiązywania relacji interpersonalnych, wokół których narosło wiele stereotypów i uprzedzeń.

Kampania realizowana przez Agencję Nie Do Ogarnięcia będzie obejmować telewizję, radio, media społecznościowe, Internet, outdoor oraz PR.

Fundacja wybrała agencję na podstawie konkursu ofert.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa konkurs ofert na kampanię 360 „Pełnosprawni w miłości” Fundacji Avalon

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl