SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jan Mirosław i Inez Kujda: z DDB Warszawa do własnej agencji Pomysły

Jan Mirosław i Inez Kujda, przez wiele lat związani z DDB Warszawa, założyli własną agencję reklamową Pomysły.

Inez Kujda i Jan Mirosław Inez Kujda i Jan Mirosław

Zdaniem twórców agencji Pomysły, "rynek reklamowy znów znajduje się w miejscu, w którym jedyną kartą przetargową jest jakość kreacji".

- Pomysły to nazwa i jednocześnie propozycja. - wyjaśnia Jan Mirosław, partner agencji - Chcemy pracować dla klientów, którzy czują się nieusatysfakcjonowani obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów. My chcemy jak najmniej akcentować tak zwany proces i jak najszybciej dochodzić do tego, czym tak naprawdę powinny zajmować się agencje: prezentowaniem rozwiązań w formie gotowych do realizacji, nośnych konceptów i egzekucji - dodaje.

Według Inez Kujdy, filozofia firmy odpowiada temu, czego potrzebują dzisiejsze marki. - Wiemy, że podczas prezentacji klienci przebierają nogami podczas przydługich wstępów i chcą usłyszeć jedno: pomysły. Bo nie założenia biorą udział w walce o oczy, umysły i serca odbiorców - lecz idee opowiedziane w oryginalny i angażujący sposób.

Partnerzy podkreślają, że start projektu wiąże się z przewartościowaniami, jakich branża była świadkiem w ostatnim czasie.

- Pierwszeństwo kreacji w naszym wydaniu nie oznacza odjechania w abstrakcyjne myślenie. Przeciwnie, czujemy że tylko rozmawiając o pomysłach, rozmawia się o konkretach. Naszą misją jest przekuwanie założeń w propozycje. W pomysły. - podsumowuje Inez Kujda.

- Ostatnie lata dowiodły, że kreatywność nie potrzebuje wielkich struktur i wszystko polega na kapitale ludzkim. Kreacja reklamowa, czy szerzej - komunikacja - to dziś efekt pracy małych zespołów, złożonych z ludzi, którzy coś potrafią - komentuje Mirosław.

Pierwsza realizacja agencji to najnowsza odsłona She Moves Us marki Puma - kampania #BezPorównania, w której udział wzięły Manuela Gretkowska i Ofelia.

Inez Kujda i Jan Mirosław poprzednio w DDB Warszawa

Inez Kujda do lutego była senior copywriterką w DDB Warszawa. Wśród jej głośnych prac znajdują się kampanie dla fundacji Rak'n Roll: #CośDoNichMam oraz niedawna z syrenką warszawską, jak również takie kampanie dla McDonald's, jak #NajbardziejEkipowyKlipEver z Dawidem Kwiatkowskim czy rekordowe na tik toku #wszyscyzakladamymaski. Ma na koncie wiele nagród KTR, Facebook Awards, Effie, Mixx i Innovation. Przed DDB Warszawa pracowała w agencjach McCann Worldgroup, TBWA, Tequila Polska.

Jan Mirosław to były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald's. Mirosław jest twórcą kampanii „Mata przejmuje Maka" oraz platform komunikacji Drwala i Maestro (z Borysem Szycem i Michałem Żebrowskim). Ma na koncie nagrody KTR, Effie, Golden Drum i Epica. Doświadczenie zdobywał w Brain i Havas Warsaw, ma na koncie również staż w Havas New York. Publikował w „Przekroju", „Machinie", „Hiro", „Lampie" i „Ustach".

Dołącz do dyskusji: Jan Mirosław i Inez Kujda: z DDB Warszawa do własnej agencji Pomysły

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ferdynand
eee tam, pierdololo, agencja oferująca pomysły... hmmm, tego jeszcze nie bylo!
odpowiedź
User
Gruby Irek
Oryginalność nazwy agentury zwala z nóg...
odpowiedź
User
hmm
bardzo fajna nazwa, bardzo fajny pomysł
odpowiedź